Makkapakka Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Det er helt utrolig.... Tok en test i går morges og en i dag morges. Den i går svar svaaaakt positivt, den i dag var litt sterkere positiv. Begge var CB-tester. Jeg er nesten litt i sjokk fortsatt. Vi har jo en jente på snart 5 år, egentlig ønsket vi oss 2 tette barn. Sånn gikk det ikke. Det har gått måneder og år med venting og prøving. Så, ca. 2 mnd etter jeg begynner å lese inne på BIM "Bli gravid", så får jeg positiv test Det er helt fantastisk - takk for alt babystøv!!! Jeg bare håper det går bra fremover..
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer og masse lykke til !!! Håper d smitter.... )
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer så mye:) Så kjekt at det endelig ble klaff for dere! Selv sitter jeg med frynsete nerver med 2 svaaaaake tester i dag:) Holde ut et par dager til jeg da, men håper jeg kommer etter:) Stor klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer!!! Kos deg med graviditeten :-) Håper vi er flere her som kommer kjapt etter deg...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Gratulerer så mye :-) Kos deg med graviditeten!!! Håper vi er flere her som kommer kjapt etter deg!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Sorry at jeg la inn 2 innlegg. Trodde det skjedde noe galt med det 1., skjönner du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå