Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å få et barn til og lurer fælt på når jeg blir gravid og hva jeg får? Planlegger å begynne å prøve i april/mai...

Har fra før en gutt født i desember 06.

Far født 21.03.84

Mor født 25.04.84

Ønsker også å vite dersom noen klarer å se noe mer rundt jobb og økonomi... spesielt for far som er arbeidsledig.

Setter stor pris på svar, og takker for tiden dere bruker her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegger å få et barn til og lurer fælt på når jeg blir gravid og hva jeg får? Planlegger å begynne å prøve i april/mai...

Har fra før en gutt født i desember 06.

Far født 21.03.84

Mor født 25.04.84

Ønsker også å vite dersom noen klarer å se noe mer rundt jobb og økonomi... spesielt for far som er arbeidsledig.

Setter stor pris på svar, og takker for tiden dere bruker her :)

Skrevet

Hei!

Får mai jeg.

Trakk en rune på jobb-økonomi. Dere vil motta noe som oppleves som en gave:) Kanskje i form av en jobb.....Lykke til ihvertfall! Kan gjerne gi en tilbakemelding etterhvert:)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid :) Kommer så klart med en tilbakemelding ;) Håper du har rett!!

Kan du se hva det blir? KJønn?

Du sier at vi kommer til å motta noe som oppleves som en gave, muligens en jobb... kan du se når det eventuellt blir?

Ufff nå maser jeg mye, men dette er så spennende.

Noen andre som har lyst må gjerne prøve seg og se om de får opp noe mer :)

Lover å gi tilbakemelding.

Igjen takk til alle her inne som bruker tid på oss :)

Skrevet

Hei igjen:) Får jente, jeg. Kan virke som det skjer noe iløpet av november i forhold til det med jobb for mannen din...kan virke som det er noe nytt som må læres/erfares/forståes..men det vet jeg ikke noe mer om foreløpig. Da må du fortelle meg no mer, evt sende meg en pm...

Skrevet

Hei, så koselig at du tar deg tid :)

Prøvde å sende deg en pm men fant ikke noe profil på deg...

Kan du fortelle meg åssen jeg gjør det? Er ikke så dreven på det her skjønner du...

Igjen takk for at du ville se på meg :)

Skrevet

Gjør ikke no at det ikke står noe på profil. Klikk på nicket mitt, og så på send melding. Så kan du skrive til meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...