Gå til innhold

Et lite spørsmål til dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid kan det egentlig ta før man får positiv test? altså er det mulig å gå over forventet mens dag,få neg. test men være gravid?

Er ikke så flink på detta :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det tror jeg går an. er vel flere her inne som har opplevd dette =) er du over IKM nå? lykke til =) =)

Skrevet

vet ikke hvor lang syklus jeg har nå egentlig,er bare surr alt sammen.. siste mens var slutten av august/start september. Hvis det nå var vanlig mens.. :( mistet en liten gutt i andre trimester i juli så derfor ikke sikker.. :( Når jeg tittet på kalenderen nå faktisk så er det jo åtte uker siden sise mens,og det er jo litt vel lenge så da har jeg vel ik hatt eggløsning muligens..

Takk for svar uansett da :)

Skrevet

ojda =( trist å høre at du mistet så seint =(

kan det være du er gravid nå da siden det faktisk er 8 uker siden siste mens? hm... jeg hadde hvertfall trodd det! har du tatt noen tester? håper alt ordner seg!!!

Skrevet

jeg tok en test for cirkus en uke siden den var jo neg.. så tviler,men håper.. *

Jeg "sniktittet" på din profil og så du hadde hatt både sa og ma,som også var trist å lese,så altfor mange som mister,kan ikke begripe hvorfor det skal være sånn selv men,er så urettferdig! :/ ...

Men hvor lang tid tok det for deg å bli normal etter sa i forhold til syklusene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...