Carasnella Skrevet 25. oktober 2009 #1 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jaaaaaa jeg burde sikkert kontakte fastlegen min, men det har jeg nå jo ikke gjordt da. Klart, man kan være gravid igjen, men magefølesen sier nei. Fikk mensen forrige fredag, og blødde en god mens i et par dager lenger enn vanlig. Og jeg blødde jo etter sa'en omtrent frem til mensen også. Var vel et par uker opphold, men med en del spotting og blodig slim. Nå i kveld, 3-4 dager etter endt mens så kommer det masse blodig slim utav meg igjen. Og er sikker på at jeg ikke er gravid, for jeg har vært gravid 3 ganger og får masse symptomer mange dager før ikm. Har jeg alltid fått. Dessuten var den mensen såpass ktaftig at det ikke var enn sånn blødning i forbindelse med graviditet, det er jeg helt sikker på. Jeg tenker jo at det muligens må sitte igjen noe rester, men var jo på ul og fikk konstantert en sa da, og da sa hun jo at alt var ute. Og burde man ikke i såfall få en infeksjon eller kjenne noe som helst om det sitter igjen noe? For sånn sett føler jeg meg helt superduper. Baaaah, burde sikkert ta kontakt med lege, men ORKER bare ikke mer sykehus og ultralyder og blæ Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon over at ikke kroppen bare kan bli normal igjen etter en tidlig sa slik at man kan fortsette å prøve uten så mye styr! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140870673-7-uker-siden-en-sa-i-uke-6-og-jeg-f%C3%A5r-fortsatt-svakt-positiv-test-og-bl%C3%B8r-litt-i-histen-og-pisten/
Denisel Skrevet 26. oktober 2009 #2 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei Caffe. Ikke for å skremme deg men har du utelukket exu? Legene sa også at jeg hadde en SA og jeg små blødde og fossblødde om hverandre.. da de målte HCG mitt etter "krav" fra meg fant de ut at det fortsatte å stige bittelitt, og fikk da diagnosen EXu. Sier ikk at det er dette du har, men du BURDE SÅ ABSOLUTT skjekke det, for det unner jeg ingen ¨å gå igjennom. Trist at du mistet og ønsker deg masse lykke til! Neste gang sitter'n:) KLEM TIL DEG Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140870673-7-uker-siden-en-sa-i-uke-6-og-jeg-f%C3%A5r-fortsatt-svakt-positiv-test-og-bl%C3%B8r-litt-i-histen-og-pisten/#findComment-140872213
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det kan være at du har en graviditet i eggleder i tillegg slik som jeg har. Jeg har også hatt mye spotting og slim. Hadde ikke egglederene mine vært så lette å se på ultralyden, hadde de nok oversett det, så jeg føler det er tilfeldig at de fant det ut på meg. Eneste mulighet for å finne det ut sånn ellers er å måle HCG, eller ved at man får smerter. Lykke til, håper det ordner seg snart!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140870673-7-uker-siden-en-sa-i-uke-6-og-jeg-f%C3%A5r-fortsatt-svakt-positiv-test-og-bl%C3%B8r-litt-i-histen-og-pisten/#findComment-140874197
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde SA i uke 7, blødde i en uke og kom deretter inn i vanlig syklus igjen med eggløsning etter 3 uker. Graviditetstesten var negativ en uke etter SA. Antakeligvis var jeg heldig som var tilbake i normal rytme såpass raskt. Fastlegen min sa at dersom jeg blødde i mer enn 1-2 uker etter en SA kunne det være tegn på at alt ikke var ute, og evt tegn på infeksjon som måtte undersøkes. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en telefon til legekontoret og forklart situasjonen din. Skjønner at det er stress med sykehus/ultralyd, men det må være mye mer stressende å gå rundt og lure på om noe er galt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140870673-7-uker-siden-en-sa-i-uke-6-og-jeg-f%C3%A5r-fortsatt-svakt-positiv-test-og-bl%C3%B8r-litt-i-histen-og-pisten/#findComment-140874658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå