Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 ...(ang svineinfluensainnlegg) ..trenger selv litt mindre fokus på og påminnelse om dette forvirrende temaet...
Ønsker troll 2010 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 skriver egentlig litt under på den...(i håp om å ikke få huden full). Er så sprikende info, at det er til å bli gal av.... Håper grisene snart pakker sekken sin og drar...
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 ...dytt...
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 dytt igjen... håper folk biter på snart...
Jentu <3 har født <3 Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, nå var den kommet opp på fremsiden til BIM også... Greit å holde den diskusjonen der inne... Jeg føler jeg er kommet til et standpunkt i saken i samråd med famile og fagfolk. Dette må jeg bare må holde på, og jeg leter derfor ikke lenger etter informasjon eller historier/tips om dette... Så hadde vert greit med litt annet snakk på disse sidene også....
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Dytt=) Kjenner det begynner og bli nokk etterhverdt...
Fjelljenten Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Det er lite aktivitet på sånne forum, og derfor spør folk der de vet det er flest brukere, det synes jeg er helt greit. Det er et eget forum for bekkenløsning også, men der er vel lov å nevne det i andre forum også. Det er også et eget forum for flergangsfødende, betyr det at jeg bare må holde meg der inne fordi jeg er gravid for andre gang? Nei, slapp av og la folk spørre om hva de vil hvor de vil, og så kan dere prøve å unngå og trykke dere inn på innleggene som ikke interesserer dere, eller som irriterer dere av forskjellige årsaker. Husk, det er mange måneder igjen, spar på hormonutbruddene damer ;-)
Ønsker troll 2010 Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 Det er faktisk ikke så veldig lite aktivitet inne på Sykdomsdebatten. Svineinfluensaen er et hett tema....
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. oktober 2009 bekkenløsning og flergangsfødende trenger ikke skape like stor bekymring og frustrasjon... Vi er nok flest enig om at dette kan begrenses. Holder å bare se overskriften på tema for nok en påminnelse. Så bare bra om det begrenses her. For et en-to uker siden var det ikke langt fra 1/3 del av innleggene som inneholdt dette. Hormonell eller ikke så står ihvertfall jeg fast på dette, så får man selv velge om man skal kalle det et "hormonutbrudd"! *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå