Gå til innhold

så sliten jeg er...

amare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så sliten av ingeting så tidlig.. jeg er bare i 6. uke men herregud.. trodde det bare var på slutten man virkelig merket noe men der tok jeg jaggu meg feil.. wow

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig vanelig og være litt sliten, både i kroppen og i hode i første trimester.

Jeg ligger for d meste bare på soffan og er kvalm og sliten.

Bare d og lage middag er litt slit. ( har lavt blodtrykk også )

Tror det har mye med og gjøre fordi du har veldig mye forventninger og tanker til graviditeten og den lille spiren , og fordi d sliter på kroppen med alt som skjer som alderig har skjedd før ! :)

Gratulerer med spiren :D

19år - 9 uker :)

Skrevet

Samme her. Vært det i flere uker nå. Er i 9. uke og er stuptrøtt... Er flere som er blitt mistenksomme på jobb siden en går som en zombie i gangene :) Men er heldigvis ikke så kvalm. Vi kan nok trøste oss med at det kommer seg i uke 12..

Skrevet

Det har ikke noe å gjøre med forventninger...å være trøtt og kvalm er vanlig i 1. trimester pga hormonene. Heldigvis går det over rundt 12. uke for mange. I slutten av svangerskapet blir en nok sliten igjen, men for andre grunner.

Hilsen ei i sluttfasen

• 2 uker senere...
Skrevet

Da kan jeg fortelle dere alle at jeg er i uke 20, og blir vanvittig sliten for ingenting! Bare jeg har et rolig besøk i et par timer så er jeg helt død etterpå. Klarer ikke holde ut lenge i det hele tatt! Trives best i sofan med en kopp kakao og gode serier på tv. Men noenganger føler jeg for å sosialisere megselv, men da vet jeg at det blir et ordentlig slit etterpå.

Skrevet

enig med deg.. jeg er i 18 uke, og er sliten stort sett hele tiden.. legen tok tester for å se om jeg manglet jern/vitaminer, men slik er det ikke.. er bare kroppen som blir lett sliten..

så det at det "kun" er slik i 1 og 3 trimester stemmer ikke, det kommer helt ann på hver enkeltes kropp sin reaksjon på graviditeten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...