Gå til innhold

Hei allesammen! Gleder meg til å følge dere.. Har dere barn fra før? Jeg har..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei og velkommen hit! (= Jeg har en gutt fra 31. juli 2007 og har nå termin 26. juni.

Sønnen min og dette lille nurket ble faktisk unnfanget på samme måned og vil ha termin omtrent 3 uker fra hverandre; han hadde termin 15. juli, men ville ikke ut..

"Fant" ikke E.L da jeg ble gravdi med ham, samme som denne gangen, og det som jeg trodde var E.L-smerter var i stedet festesmerter, samme som da.

I det hele tatt har disse to svangerskapene startet utrolig pussig likt! (:

Lykke til!

Hei

Venter vaart foerste barn. Spennende!! Ble gravid med en gang vi proevde, noe jeg nesten ikke trodde gikk ann... Supert siden veninna mi er gravid ogsaa.

Bor i utlandet naa, men skal hjem til Norge foer barnet kommer. Blir nok boende i Oslo omraadet.

Noen som vet hvor tidlig man maa kjoepe mamma klaer? Jeg maa gaa med knappen aapen paa buksa allerede (er i 7 uke)!!

Annonse

...ingen fra før.

Ble gravid første måned etter at jeg sluttet på p-pillene (etter 11 år på de) pga humørsvingninger.

Ikke planlagt. Er en gutt i følge den kinesiske kalenderen ;)

Hei, jeg har en gutt fra før, som er snart 15 mnd, (fra 06.08.08) og har nå termin 21.06. De kommer så tett at det føles som i går at jeg var inne på disse sidene og alt var nytt!

Gratulerer til dere og lykke til!

Hei :) Jeg har en liten gutt på snart 9 mnd, født i januar i år.. Venter et lite nurk til i juni, termin er foreløpig 1. juni :) Gleder oss, men er veldig spente på hvordan det kommer til å gå med to så tette. Noen som har erfaringer med det??

Jeg har ei jente som er født 27.06.07, og har regnet ut min termin til å være... 27.06.10. Ganske godt gjort! 2 dager forskjell på E:L i 07 og 10. Selv var min egen termin sist gang 26.06.07, og stemte bedre enn UL-termin. Stoler på meg selv jeg ;)

Ble gravid på første forsøk forrige gang, men denne gangen ble det ikke før i 5pp. Og er utrolig nervøs for at det skal gå galt denne gangen. Vet ikke hvorfor, kanskje fordi vi prøvde lengre..

Lykke til allesammen! ;)

hei jeg har en gutt som kom til verden 24.12.07 6 uker for tidlig men heldig vis gikk alt bra. Er nå gravid i gjen men er usikker på om jeg er 1 eller 2 månder på vei grundet jeg hadde en blødning for 1,5 måndeder siden på to dager uten smærter skulle ikke ha mensen før uka etter å den kom ikke, så kankje egget festet seg da eller kanskje jeg mistet og så ble på vei månden etter. er så kjedelig og ikke vite. så enten har jeg termin starten av juni eller 30 juni. Noen som har vært borti lignene???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...