Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Skulle liksom ta det med ro denne pp, jeg. Men kommer jeg til å klare deg? NEI!!!! 8 dager til EL, og jeg er allerede på tuppa. Arg....Hvorfor klarer jeg ikke slappe av???
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, sånn er det å være prøver;) Tror man bare må godta at man har det sånn, hvis ikke blir man bare enda mer stressa. Masse lykke til denne pp´n, håper det blir full klaff!
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Jepp, er blitt en hobby dette her. Skal til legen 2/11 og spørre om henvisning til GU, så dersom det ikke går denne pp blir det forhåpentligvis prego på neste. Når skal forresten du begynne med IVF? Lykke til deg også.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Hehe, ja det er virkelig en hobby! Man lever i en boble når man prøver. Så spennende at du skal be om henvisning til GU. Hvor lenge har dere prøvd? Håper at ventetiden til gyn er kort, og at dere kommer i gang med pergo neste pp hvis det ikke klaffer. Da jeg gikk på pergo klarte jeg ihvertfall ikke å tenke på noe annet en prøvingen;) Tusen takk! Jeg har fått brev om at jeg kan ringe inn mensen. Så hvis jeg får TR om en ukes tid og ullevål har plass til meg, så kommer jeg i gang om ca. 4 uker:) Gleder meg!
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Da skal du se du blir gravid denne pp og må heller ringe dem og fortelle dem det :-P Vi begynte prøvingen i august -08, altså for litt over et år siden. Ble gravid på 3. pp, men mistet dessverre i januar. Er på 9. pp etter MA, så vi har holdt på en stund. Brukte forresten 13 pp på guttungen, så det er ikke første gang vi strever.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 ...tenkte eg bare skulle nevne en ting for deg, så kanskje du føler det litt bedre med degsjøl.. ...meg da, som er så takknemlig for at eg ikkje e stressa.....jaja. Vet nå ikkje om det kan kalles stress, men gjett hvem som lå med beina opp etter veggen tidligere i kveld............(el-tider) huff.....
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2009 Hehe.. Det har jeg faktisk ikke prøvd, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Nei da, jeg har det utmerket i kveld, er bare en *liten* smule selv ironisk, og ser på meg selv med et skråblikk om du skjønner. Forrige pp klarte jeg faktisk å vente med å test til 11 dpo, vanligvis begynner jeg på 7.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Hihi, ja det hadde vært helt fantastisk! Har stått på denne pp´n, så kaaaanskje:P Uff, så utrolig trist at dere mistet:( Men siden dere har en fra før, og har hatt en MA, så er jo sjansen stor for at dere klarer det på egenhånd igjen! Kanskje du slipper å dra til gyn:) Så kjedelig at dere må slite for andre gang, det er så urettferdig!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Hvis du klare å vente like lenge denne pp'en så e du jo bare kjeeempeflink Hehe.. Ironien er min beste venn oppi prøvinga! Det må eg si..! Skjønner skråblikket...fikk det for ikkje så lenge siden av min kjære...husker ikkje koffer. Kan ikkje skjøøønne koffer han gav meg skråblikk. Har sikkert ingenting å gjøre med at eg lå og vifta med beina oppover veggen..... *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå