Lumsa Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Smitte spres som kjent raskt om bord på fly og på flyplasser der det er mange folk på et lite område. Jobben sender meg nå på utenlandsreise om kort tid - jeg vil da være ca 8 uker på vei. Jeg kan jo heller ikke ta vaksinen før jeg er 12 uker på vei... Jeg har ikke fortalt på jobb at jeg er gravid - ønsker heller ikke å gjøre det ennå av ulike årsaker. Bør jeg finne på en unnskyldning for å slippe å reise? Hva ville dere ha gjort i mitt sted?
gummitarzan Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 jeg hadde ikke dratt...finn på en hvit løgn.
justagirl-78:o) Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Mulig det er noe rart med meg.... men jeg jobber på OSL Gardermoen,på check-in/gate, har gjort det i noen år nå... har ikke fått svineinfluensa av den grunn,vi er kanskje mer utsatt for denne,men selv om jeg idag er gravid 6+4 så er jeg ikke videre bekymret,tror ikke den er noe mer smitsom enn vanlig influensa,og ut i fra den informasjonen vi har fått på jobben (og ut i fra det jeg har lest om det) er det de som har svekket imunforsvar (og har andre sykdommer som sukkersyke o.l) som er i høyrisiko for å bli smittet. Da er jeg faktisk mer bekymra for stress-faktoren jobben min medfører når det gjelder å være gravid.... Så jeg hadde reist på den jobb reisa..... men det er min mening da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå