Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært prøvere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler vi har vært prøvere alt for enge nå.Vi har prøvd i over 1 år nå. Burde virkelig skje noe snart.

Hvor lenge har dere prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 pp nå - har ett barn fra før av på 3.5 år

Uff så frustrerende å være prøvere så lenge som dere Gurine, håper spiren sitter snart! Har dere vært til utredning?

Skrevet

Sluttet med prevensjon i begynnelsen av juli. 4. pp nå.

Skrevet

ja kjedeli å prøve så lenge. har fått henvisning på medi 3 nå. skal dit 1.desember, håper det skjer noe da:) men helst før da:)

Skrevet

krysser fingrene på at spire sitter før 1 des ja! Masse lykke til! :))

Skrevet

37pp. Skal straks i gang med prøverør:)

Skrevet

5pp her:)

Kjenner jeg er utolmodig,men har ingen grunn til å klage:)

Grunnen for at jeg er utolmidig er fordi jeg har vært klar for barn i noen år før vi begynte å prøve..så det føles ut som lengere enn 5pp:)

Skrevet

Vi er i bvår 11. pp nå, begynner å bli veldig frustrert, og har da felt endel tårer under prøvingen. Men vår tur kommer vel, så får man prøve å gjøre seg opptatt med noe på fritiden, så slipper man å gruble så mye. Har begynt å strikke babytøy, veldig moro og koselig å holde på med:)

Skrevet

jeg vet ikke helt hvordan jeg skal regne hvor mange pp..

eg ble gravid på 4. pp - mistet i uke 10.. så er nå enten i 5. pp eller i 1. pp etter MA

Men har ikke hatt mensen etter MA ennå, så ingen anelse om når el er/var/skal være.. så fristet til å ikke kalle dette en pp..

konklusjon:

jeg begynner forhåpentlig snart på 5. pp (1. pp etter ma)

Skrevet

oj...da er du ganske dreven på dette:p jeg er helt fersk, så denne måneden er min første pp :) blir spennende :)

Skrevet

Vet snart ikke helt hvor mange pp'er det har blitt jeg, for har blitt gravid 2 ganger det siste året, men mistet en gang i en MA og sistgang ble det en SA.

Men vi begynte i hvertfall og prøve på nummer 2 i juni i fjor, så nærmer seg snart halvannet år:(

Førstemann satt etter 5 pp og der var det aldri noe "tull", så skjønner liksom ikke helt hva som skjer jeg altså:(

Skrevet

oj ser jeg ikke kan klage... var i grunn ikke meningen heller, men må innrømme at jeg begynner å bli litt lei. Dere som har prøvd lenge, håper virkelig dere blir gravide snart... dere andre også sef:)

Skrevet

Vi begynte å prøve i august -08. Ble gravide på 3. pp. Mistet. Er nå på 9. pp etter MA.

Skrevet

Har kommet en del tårer her også.

Har prøvd i 1,7år og veit egentlig ikke hvor mange pp for mensen har vært veldig laaang men virker som den begynner å stabilisere seg nå.

uansett så er jeg dritt lei!

vi skal prøve til januar og har det ikke skjedd noe da så blir det sædtest og LAP og så går nok veien radig til prøverør.

Skrevet

Hei!

Har prøvd siden våren/sommeren 2008, tror jeg er inne i ca 19 pp - har blitt gravid to ganger i 2009 men mistet begge gangene =(

Håper den sitter snart nå ja og at den blir der(!!!) - for jeg er rimelig lei, kommet mang en tåre herfra også... føler meg sliten av prøvingen nå, er liksom litt deppa rundt de dagene jeg har TR og så fort jeg nærmer meg EL og etter EL så stiger håpet og troen og jeg er stort sett positiv inntil det motsatte er bevist... =)

Lykke til til dere andre "slitere" også =)

Klem fra

Skrevet

er på 3 pp nå, har en jente på 18 mnd.

Håper vi slipper å vente like lenge som på henne (16 pp)

Skrevet

Siden mai 08.. Sædprøven til mannen er ikke helt bra, viser det seg, så skal snart inn til gyn. for videre utredning og for å søkes inn til Riksen for videre hjelp. (Det klaffet forresten en gang, griseflaks vil jeg anta, men det endte med utskrapning i uke 9)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...