Alessandro+baby i magen :) Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hello ! Hadde mensen for bare litt over 1 uke ...men nå ..kjenner jeg murring og stikking der nede ? lurer virkelig på hva det kan være . Nipplene er også veldig vonde...kan det være at mensen kommer igjen på såååå kort tid eller kan det kansje være ? i dont know ! men det er veldig rart . Hadde vært utrolig kult om jeg var gravid nå , nygift å greier .....vet ikke men vi kan jo håpe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Det er jo noen som har mensen selv om de er gravide, så du kan jo ta en test:) Eller så kan det hende at det er EL som er på vei. Masse lykke til og gratulerer som nygift:)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Takk skal du ha Ja hele familien min har hatt mens selv om de har v'rt gravide , noen helt opp til 6 mnd på vei ..så det kan jo være . Hadde vært koselig
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Ja da kan det jo godt hende at du er gravid! Masse masse lykke til! Hold oss oppdatert;)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 det skal jeg gjøre Lykke til til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå