Gå til innhold

hei alle dere som nettopp har blitt gravide!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gratulerer så masse :) hva gjør dere i fht svineinfluensavaksinen? tar dere den selv om dere er tidlig i 1.trimester? håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :)

jeg skal vente til jeg er inn i andre trimester..

Skrevet

Trodde ikke noen ville gi oss vaksinene før i andre trimester hvis ikke mor har spesielt god grunn for å få den allerede nå. Jeg venter uansett til andre trimester. Synes vaksinen i seg selv er et litt vanskelig spørsmål og vil ikke vurdere det nå i første trimester når alle organer dannes på den lille.

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å ta den nå, for regnet ikke med å bli gravid på første forsøk ;) Men det ble jeg jo, så nå vil jeg vente til 2. trimester...selv om jeg burde ta den pga en kronisk sykdom jeg har.

Får prøve å være ekstra nøye med håndhygiene og den slags frem til da heller! Håper vi slipper unna alle sammen!!!

Skrevet

den skal ikke tas i 1 trimsemester. men jeg skal ikke ta den i det hele tatt

Skrevet

Jeg hadde i utg.pkt ikke tenkt å ta den, men etter at alt dette med svineinfluensaen virkelig har tatt seg opp de siste ukene, så heller jeg litt mer mot å ta den. Når jeg fjernet spiralen i begynnelsen av sept så sa legen at han i utg.pkt anbefalte å vente med å bli gravid til etter at vaksinen hadde kommet, men skulle det skje før så fikk vi ta det som det kom. Og nå må vi nesten det da! :-S Snakket med legekontoret i dag og jeg må nok vente til etter jeg har passert 12 uker, noe jeg er helt enig i selv, men det blir laaaaaaaaange 8 uker å vente gitt..... Ikke moro å måtte bekymre seg slik....

Skrevet

Hei hei. Jeg har fått time til å ta vaksinen den dagen jeg er 12 uker på vei. Min mann og min 2 år gamle sønn skal ta den nå fordi jeg er i risikosonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...