spirehåp Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 gratulerer så masse hva gjør dere i fht svineinfluensavaksinen? tar dere den selv om dere er tidlig i 1.trimester? håper på svar!!
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 hei hei jeg skal vente til jeg er inn i andre trimester..
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Trodde ikke noen ville gi oss vaksinene før i andre trimester hvis ikke mor har spesielt god grunn for å få den allerede nå. Jeg venter uansett til andre trimester. Synes vaksinen i seg selv er et litt vanskelig spørsmål og vil ikke vurdere det nå i første trimester når alle organer dannes på den lille.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde egentlig tenkt å ta den nå, for regnet ikke med å bli gravid på første forsøk Men det ble jeg jo, så nå vil jeg vente til 2. trimester...selv om jeg burde ta den pga en kronisk sykdom jeg har. Får prøve å være ekstra nøye med håndhygiene og den slags frem til da heller! Håper vi slipper unna alle sammen!!!
Ronja&Odin Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 den skal ikke tas i 1 trimsemester. men jeg skal ikke ta den i det hele tatt
Ariel_80 Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde i utg.pkt ikke tenkt å ta den, men etter at alt dette med svineinfluensaen virkelig har tatt seg opp de siste ukene, så heller jeg litt mer mot å ta den. Når jeg fjernet spiralen i begynnelsen av sept så sa legen at han i utg.pkt anbefalte å vente med å bli gravid til etter at vaksinen hadde kommet, men skulle det skje før så fikk vi ta det som det kom. Og nå må vi nesten det da! :-S Snakket med legekontoret i dag og jeg må nok vente til etter jeg har passert 12 uker, noe jeg er helt enig i selv, men det blir laaaaaaaaange 8 uker å vente gitt..... Ikke moro å måtte bekymre seg slik....
solstråle♥♥ Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Hei hei. Jeg har fått time til å ta vaksinen den dagen jeg er 12 uker på vei. Min mann og min 2 år gamle sønn skal ta den nå fordi jeg er i risikosonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå