Gå til innhold

Nam nam, må dele er god oppskrift på "alternativ" taco med dere:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste liksom ikke helt hva jeg skulle finne på til middag/kvelds i dag...jeg og ungene haddevært ute og gått og lekt hele dagen, så vi var sultne og utålmodige da vi kom hjem...så da måtte det bli noe lettvindt og raskt.

Stekte to pk Gilde kokt skinke i litt rapsolje og krydret med oregano. varmet opp en pk tortilla-lefser i ovnen, hakket salat med litt fersk oregano og basilkum i, tomat, paprika, sorte oliven, agurk, fetaost, kesam og revet ost. Kokte ris sammen med en boks hermetiske tomater og litt buljong, hadde så i fersk basilikum og oregano på slutten. Serverte dette som taco til ungene, dvs med skinke, ost, kesam og salat inni tortilla-lefse med ris ved siden av. jeg spiste det som jeg alltid spiser taco, masse salat med skinke, kesam, ost, ris og tortilla-lefste ved siden av. KNALLGODT og annerledes. Nå har vi definitivt fått enn ny favoritt her i huset;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Taco lesfer eller tortilaen kan brukes til det meste av mat som skal pakkes inn :) en av mine favoritter er mini calsone legger skine tacosaus, og ost ob bretter i to litt ost og saus på toppen.. deilig snadder mat .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...