fjollefrua Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 hvorfor skiller de seg? baileysen går ikke ut på dato før i desember 2010, men allikevel så skiller den seg i kaffekoppen...!!!??? noen som vet?
mamman til to gutter Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 I følge bartenderen på en restaurant jeg var en gang det skjedde med min fordi de ikke skal blandes... Jeg har mer tro på at bailiesen er dårlig. Aner ikke datoen på den vi drakk, men bailies skal jo egentlig oppbevares kaldt når den er åpnet, så hvis du ikke har gjort det, så kan jo det være en årsak til at din er dårlig.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 eller det var noe annet grums i koppen før du hadde i kaffi.
fjollefrua Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 koppen var helt ren, og flasken var uåpnet og har stått kaldt de siste 3 mnd... Kanskje derfor?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 baileysen skal ikje vera kald når du bruker den sammen med kaffi...
nr 2 på gang i mai Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Husker ikke hvorfor den skiller seg, men med en liten fløte/melkeskvett oppi, så jevner det seg ut igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå