hellohello:-o Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Og event sider med leiligheter til leie? Er så lei norsk vinter. Elsker sol og sommer :-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Solkysten (Malaga, Marbella,Fuengirola etc.)er vel de mest vanlige stedene hvor de har flest soldager i året.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 JA, KOm ned hit til Costa del Sol, til Fuengirola. Her bor jeg med mannen og barna vaare og det er veldig fint aa bo her Vi kan hjelpe deg med langtidlseie eller kjoep av leilighet/bolig ogsaa www.arribaestates.com Velkommen skal dere vaere
-trollemor- Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 ahhhh, nå ble jeg fristet her til å flytte!! Hva jobber du med der nede du lykkeliten? Har bodd i spania 2 ganger
Mazza** Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Hadde sjekka litt ang Guardamar i nærheten av Alicante jeg, der har vi leilighet....nyyydelig! Solkysten syns jeg er litt for mye store båter og kæksefolk.....men det er MIN mening da...oppskrytt! Syns det er bedre med små spanske byer med litt sjel
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 jeg er "bare" mor paa 3 aaret jeg.. men arriba estates er familiebedriften til mannen min. Jeg jobbet der ogsaa foer 1ste barnet kom. begynner muligens igjen der naar oppgangstidene begynner igjen og de "trenger meg" he he.. Er ikke lett aa finne jobb her nede som betaler greit og som kan kombineres med barn som maa hentes paa skoler og ha mniddag og saant he he.. Det er lite kakser og store baater her i Fuengirola forresten, i Marbella og Puerto Banus er de mange, men her er det mest vanlige hardt arbeidende mennesker som er veldig sosiale og vennlige
Norwegian by injection Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Min søster har bodd i Murcia, 40 min fra Alicante...veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå