Gå til innhold

Emma&EliasMamma m/spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) :)

Regner med at du er den jeg tror? Gratulerer så mye. Så utrolig gøy at vi får være her inne noen uker sammen igjen:)

Hvordan er formen? Hva sier mannen? Når er termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia du :)

Jo, det er meg vettu ;) Helt utrolig fort dette her gikk altså...litt for fort for mannen ;) Han hadde håpet vi måtte prøvd litt lengre...hehe...

Formen er ikke så verst, egentlig...fant det ut i dag da - så er ikke mer enn ca 4 uker på vei. Vært uggen og øm i puppene siste uka, men det er egentlig det hele. Foreløpig termin er 12. juli :)

Er veldig glad og lykkelig, men du vet...bekymringen er der også :( Må nok ordne meg en tidlig UL rundt uke 8 eller no, bare for å sjekke at hjertet faktisk slår denne gangen også.

Åssen er det med deg nå da? Terminen din er?

Stor klem :)

Skrevet

Bekymringene hører med, men som regel går det veldig bra:) Jeg var også på tidlig ul. Må liksom det etter å ha opplevd en ma. Du har jo vært i samme situasjon, så du tenker nok akkurat som meg. Jeg lånte en babywatcher også. Det var deilig å kunne sjekke at alt var ok frem til jeg kjente liv.

12.juli ja. Da blir det en skikkelig sommerbaby på dere. Herlig:)

Mannen min hadde samme reaksjon:) Han håpte også at vi måtte prøve litt lenger. He he...

Terminen min er 3.januar, så jeg har 10 uker igjen. Formen er grei, men jeg har ikke sovet skikkelig de siste 3mnd. Derfor er jeg 50% sykemeldt. Lillegutt sparker og spreller hele dagene:) Det er så koselig atte. Jeg prøver å minne meg selv på at dette er siste gang, og at jeg skal bare være gravid i 10 uker til i hele mitt liv. Jeg prøver å nyte hver dag, men jeg lengter jo etter gutten min.

Vi er ikke enige om navn. Tror nok ikke vi bestemmer det før han er født.

Skrevet

Åi, bare 10 uker igjen??? Himla fort tida går...jaffal for meg som ikke er deg. Skjønner jo at du lengter å se lillegutt, men samtidig må nyte denne siste graviditeten. Syns det er så rart, jeg, at vi alt går å venter på nr 3!!! Føler ikke det er så lenge siden jeg gikk gravid for første gang å alt var nytt og fremmed. Nå er det allerede 6 år siden for min del!!!

Navna er ikke lett å bli enig om...vi har ikke sankka så mye om det, selvsagt, men jeg tenker jo mitt, vettu - sånn er det. Jeg er blitt veldig glad i både Filip og Filippa. Syns de klinger bra til de to andre, pluss at F ikke ligger så veldig langt fra bokstaven E :) Det er klart det er poppis-navn, men det betyr ikke så mye for meg, såfremst jeg (og Helge da) liker dem. Ellers liker jeg Sofia, Elida og Frida. Andre guttenavn er vanskelig, syns jeg...liksom bare Filip jeg ser for meg foreløpig.

Off, slitsomt at du ikke får sove da. Er det ryggen/bekken? Håper det ikke blir verre for deg fremover :) Alt bra med de to andre småtrolla da? De blir store de å :) Ser så fine bilder av de på Facebook - det er så koselig å følge med de, syns jeg.

Vi snakkes her inne i ca 10 uker til da, jaffal, selv om vi er på forskjellige trimestre.

Go klem :)

Skrevet

Ja de vokser i en veldig fart! Tenk at vi har skolebarn til høsten! Da passer det veldig godt å være hjemme i permisjon:)

Filip er et nydelig navn! Hvis jeg hadde fallt skikkelig for et populært navn, ville jeg også valgt det, men nå liker jeg best sånne gamle navn jeg:) Geir vil helst ha Tollef, men jeg liker best Tarjei akkurat nå, så vi får se hva vi blir enige om når gutten kommer:)

Jeg sliter hverken med ryggen eller bekkenet, men jeg får bare ikke sove. Nå begynner jo magen å være i veien, halsbrannen å plager og lillegutt er veldig våken når mamma'n vil sove, men jeg har sovet dårlig lenge før jeg ble skikkelig stor også. Vet ikke hva det er. Det er vanskelig å sovne, og hvis jeg endelig sovner, sover jeg så lett at jeg våkner av alt. Jeg ligger og skyver i Geir hele natta, for nå hører jeg hvor mye han snorker.

Men men, jeg har i alle fall ikke vondt noen plass.

Ja, vi får snakkes sammen her inne en stund i alle fall, Mye koseligere med bim når du er her:) Nå må jeg stikke og hente barna i bhg. Snakkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...