Mammas lykkebarn Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Caspian??? Så en gutt i avisen som fikk dette navnet... Føler at dette blir en blanding av Casper og Bastian. For meg så blir det liksom ikke et navn...
Dearest Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Caspian er enten frå Narnia (Prins Caspian) eller det engelske namnet på det Kaspiske Hav.. Bedre enn Carosander vil eg sei! Caspian har i det miste historie og litterære referansar i motsetning til Carosander... Det er vel eit produkt of vår globaliserte verd og ingen vil tenka noko rart om Caspian i engelskspråklege land, så eg har ærleg talt ingenting imot det... Det klinger for så vidt bedre enn Bastian, meiner no eg.. Bastian høyres nokså tungt ut, sjølv om eg nok ville valgt Bastian over Caspian viss eg måtte velga...
Miranda C Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg syns det høres ut som en tre åring som ikke klarer å si navnet Kasper riktig.. Så nei, jeg liker ikke navnet Caspian. Men bedre enn Carosander!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå