Gå til innhold

Tyke light, noen som har prøvd dette`?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med den der, men syntest den var dyr. Ellers m inner den litt om den vi har.

Vi kjøpte ein lampe ("spøkelse"), på ikea, det var definitivt billegare enn den lampen der, og er super. Den er "sikkle sikker", då hullet du skal putte ladaren inn i er tildekka (noko som kan gjere det litt småtrøblete å få inn ledninga av og til).

Kjøpte den då småen var liten (mest tenkt som ammelys,men som småen kunne leike med og ha i senga om han ville det).

Den finns i 3 variantar, med forskjelleg form og farge.

http://www.ikea.com/no/no/search/?query=sp%C3%B6ka

Småen har ikkje brukt den som nattlampe i grunn, då han sover fint, men den ville nok fungert supert vil eg tru:)

Skrevet

Er vel den lampen vi har, det der. Jeg kjøpte den når jenta vår var nesten nyfødt, for den var så super å skru på når jeg nattammet. Hadde den ofte på i rommet når jeg la snuppa også. Nå når hun er 15 mnd sover hun i mørket, så jeg har ikke prøvd den ut som nattlampe for henne enda.

Jeg elsker den lampen. Man kan stille den i to lysstyrker, pluss at den skrur seg av automatisk etter ca 15 min. Jenta vår har bært den overalt, tygget på den og hatt den i senga, så jeg tror den er ganske så barnesikker. Jeg synes den gir et fint, svakt lys. Vi har den i selvlysende grønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...