lille oscar + bebis Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har en sønn på 1 1/2 år og jeg tror han eg litt mørkredd... Tenkte jeg sku kjøpe et nattlys, så såg jeg på denne her: http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=94&products_id=857 noen som har prøvd den ut?? erfaringer innenfor nattlamper hos så små?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Får ikke opp linken jeg....
magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har den! Kjempefin den altså ) Nå har ikke jeg brukt den til mørkredd baby, men som ammelys om natta. Til det funka den utmerket. Eneste var at jeg syns den lada ut litt kjapt, men det er mulig det er jeg som alltid sovna fra den og glemte å skru den av... Den har en innstilling som gjør at den skrur seg av etter 10-15 minutter, kjekt, for da slipper du gå inn å skru den av selv.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Får ikke opp linken jeg heller, men vi bruker IKEA sine spøkelses lys, de gir behagelig lys og kan brukes både på strøm og på batterier som lades opp. Billige er de også, og fryktelig søte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå