Gå til innhold

Over natten har jeg gått fra..

Anbefalte innlegg

å føle meg supergravid med kvalme, ømme pupper og murringer/menssmerter til å ikke føle meg gravid i det heletatt!! Uff, og jeg som er så bekymret fra før. Har mistet 3 ganger før og vil ikke miste igjen.. vær så snill, kom tilbake symptomer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140868513-over-natten-har-jeg-g%C3%A5tt-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner at du er bekymret snuppa... har opplevd det selv.. denne gangen har jeg også mistet mange symptomer... selv om jeg har en del igjen så blir man jo usikker.... du får be om en ul igjen :D

klem

skal på ul til torsdag... hvor langt har du kommet igjen? Og når mistet du symptomene? Hvis alt skulle være i orden(noe jeg ikke klarer å tro på) så er det jo vel tidlig at symptomene forsvinner!

Jeg hadde det akkurat sånn forrige uke,men så kom det like raskt tilbake igjen noen dager etter. Er 5+4 nå og skal til gyn. i morgen med bl.a. U.L. Selvsagt nervøs.. Ikke tro at det nødvendigvis har gått "galt", det er jo så utrolig tidlig, og av det jeg har hørt, kan to svangerskap arte seg veldig forskjellige! (o:

Annonse

Symptomene mine kommer og går de også. Og når jeg har dem så lurer jeg på om jeg kanskje innbiller meg det. Mao har jeg ikke veldig sterke symptomer i hvertfall. Jeg er nå 6 + 3. Kan innimellom kjenne at det "brenner litt" på en måte i puppene. Vanskelig å forklare, men det er vel kanskje det sterkeste symptomet jeg har. Ellers er det dårlig med symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...