Gå til innhold

Å sende blomster anonymt

Anbefalte innlegg

Hei.

1. Når man bestiller blomsterlevering og presiserer at det ikke skal opplyses om avsender til den som får buketten, holder leveringsfirmaene dette da? Det er veldig viktig for meg at det er anonymt, siden jeg er flau og sjenert og ekstremt hemmelig forelska.

2. Hvor stalker-aktig ER det egentlig å sende blomster anonymt? Tenkte på en enkel rose, liksom bare en liten oppmerksomhet. (Jeg synes det blir for "privat" å sende den hjem til henne, så den skal eventuelt leveres på jobben.) Synes hun jeg tenker på er så utrolig fin, og vil bare at hun skal bli glad og vite at det er noen som setter pris på henne. Men det er så vanskelig å vite hvordan folk reagerer på det. Jeg vil jo ikke at hun skal bli flau eller paranoid heller! Huff :-(

Hvordan ville dere reagert om dere fikk en rose fra noen dere ikke visste hvem var?

3. Er det mer eller mindre stalkeraktig å sende med et kort? Jeg vet ikke om jeg vil ha med noe, men hvis jeg skal, vil jeg at det skal stå "Bare fordi du er nydelig :-)" eller noe slikt.

Føler meg som en fjortis nå, men håper noen svarer allikevel...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140867844-%C3%A5-sende-blomster-anonymt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt nysgjerrig, og sett nøye på alle jge traff resten av dagen. Og ikke vært helt sikker på om det var tull, eller om noen virkelig var interresert i meg. Men hadde nok syns det var spennende, et lite kick i hverdagen=)

Hehehe, det er ikke litt.. Så søtt da.. ( jada, jeg vet jeg er litt slem med deg) Dette er ikke lett for deg.

Kan du ikke sende med et lite kort, bare fordi du er nydelig og hvis du ikke tør å skrive hele navnet ditt så skriver du initialene dine.

Evt ringe/ sende sms/mail å spørre om hun likte den senere.

Ville også ha sendt den rett hjem fordi det blir garantert masse snakk på arbeidsplassen hennes pga rosa..

Annonse

Jeg har faktisk fått blomster slik, jeg:) Og jeg ble himla nysgjerrig, kan en si:) Der var kort med, men jeg klarte ikke gjette hvem det var utfra det. Og ingen navn.

Jeg fant til slutt ut hvem det var fra, og jeg syns hele greia var litt morsom og litt koselig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...