M@msen Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hadde en SA for 2 uker siden, legen min sa at den dagen jeg begynte å blø ble regnet som dag 1. i syklusen... men er det sånn for alle??? Føler liksom at jeg har hatt EL lenge...(EL smerter), men ikke kommet noe EL slim...Hmmm... Burde jo ha EL nå eller de nærmeste dagene... eller!!! Blir litt stressa av å ikke vite...
Moni:)m/spire:) Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Hei:) Jeg tror ikke det er sånn for alle. Jeg hadde sa i 6uke og fikk ikke mensen tilbake før 2mnd etter. (Men har også hørt om de som har blidt gravide igjen bare 2 uker etter sa.) Lykke til!
Bare meg123 Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Ikke jeg heller... Min syklus er helt på vidda,for å si det sånn,så jeg vet ikke når jeg har hverken det ene,eller det andre... :-/ Sluttet på pilla november i fjor,og i mars i år,begynte den å tulle,og siden har den vært sånn... Jeg testa i to måneder jeg,før jeg ENDELIG fant eggløsning,og reiste til Danmark. Må vente i en uke til,før jeg får lov til å teste. LITT UTÅLMODIG kjenner jeg,men jeg skal IKKE smugtitte! )) Lykke til ihvertfall
M@msen Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 Disse kroppene altså...ti-hi, ekke så lett å finne ut av, får bare ta tiden til hjelp:) Jeg gleder meg til å bli gravid igjen, skal få tett oppfølging da, med kontroll og UL:) Så n¨å er jeg ikke så "redd" lengre:) Lykke til dere osgå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå