Gå til innhold

Når har dere termin??? Og en liten presentasjon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er i dag 6+4 uker på vei. Jeg bor sammen med min samboer i trondheim. jeg er 24 år og jobber som sykepleier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jente på 25 år fra tønsberg,er 6+4 har termin ca 17 juni. Er første gang for oss begge,så er veldig spent! Planlagt,og veldig velkommen. Jobber til daglig innen salg.

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Er ei jente på 22 år fra Nordland, er 10+3 i dag og har termin ca 23.mai..

Mistet sommeren 2007 i sa uke 10+3, så krysser fingrene denne gangen:)

Går allmennfaglig påbygning dette skoleåret, men får se hvor lenge jeg klarer meg :)

Lykke til til dere andre :D

Varm høstklem ;-)

Skrevet

Hei dere.

Jeg er 33 år , gift og har en jente på 1,5 år fra før. Jeg aner ikke når termin er, så jeg håper at jeg kan få henvisning til tidlig ul for å finne det ut. Noen som vet om det er vanlig ?

Skrevet

Hei hei!

7+1 i dag, termin 22. juni.

Jeg er 32 år og bor i Trondheim. Har to herlige barn fra før som nå skal bli storesøsken!

Skrevet

Hei.

Jeg er 11+1 idag, og har termin 19.05.10

Jeg er 30 år og bor i Trondheim. Utdannet Siviløkonom, men jobber for tida som regnskapsmedarbeider.

Har fra før en sønn på nesten 4 år.

Skrevet

Hei,

Jeg er 5+0 i dag, og har termin 01.07.10.

Har fra før en datter på 6 mnd (i morgen) og er veldig klare for to tette :)

Er 23 år og samboer med verdens beste mann her i Oslo :)

Skrevet

Jeg er 6+2 uker med min første. Har termin 19 juni

Jeg er 35 år, student på lærerhøgskolen. Vi hadde en SA i mai og krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen:)

Skal snart på UL og gleder meg veldig til å høre hjertet og vite at alt er bra:)

Skrevet

26 år fra Bergen, har en sønn på snart 2 år (neste måned) og har så lyst å være gravid nå at jeg skriver her før jeg vet det sikkert. Har ikke fått positiv test ennå, men tror jeg testet litt for tidlig, så jeg prøver snart igjen. Har jeg regnet riktig da er jeg i 5. uke, men det stemmer ikke med terminen jeg fikk på eggløsningskalkulator, den sa 6. juli, så jeg skjønner ikke det helt. Gleder meg til å få vite alt sammen sikkert :-)

Skrevet

31 år fra finnmark. Gift og har to sønner, på 7 år og snart 2 år. Vet ikke helt når jeg har termin, en gang i mai, får ikke ul før 19 nov så får sjekket det da.

Skrevet

21 år å venter vår første rundt 10juni:) er gift med verdens beste..fra sørlandet;)

Skrevet

Hei! jeg er 28 år og bor i Trondheim. Vi har en sønn på snart 2 år og har termin 09.07.10, så jeg er ganske så fersk her inne;)

Skrevet

Hei

Jeg er 9+3 og har termin 30. mai.

35 år (et par uker til i alle fall), bor i Aurskog-Høland og er gift. Vi har prøvd en stund å bli gravide. Han har to fra før, vi venter på denne ene for å få full familie:-)

Jeg har mistet flere ganger tidligere, men rundt uke 6 og 7.

Jobber med PC men pga flere andre sykdommer har jeg vært mye sykmeldt. Hodet mitt sier at "man skal da ikke sykmelde seg fra en stillesittende jobb" men når seks leger sier noe annet så får jeg vel høre litt på de også, haha!

Skal på ny ultralyd om to dager så jeg er veldig spent!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei , Jeg er 6+5 i dag, har en sønn fra et tidl. forhold, Dette er 2 prøverørsforsøk, satte inn to egg, spent på ultralyd neste uke:)) Har termin 18.06.10

Lykke til alle sammen :))

Skrevet

Hei, har termin akkurat samme dag som deg Carina: 28. juni. Det blir et fint sommerbarn!

Er 32, bor i Oslo, har et barn fra før. Er veldig glad og spent angående graviditeten - selv om jeg har mindre tid til å tenke over det denne gangen enn sist gang. Dvs jeg surfer mindre på nett nå enn forrige gang for å finne ut av alle verdens ting.

Trist å høre at du mistet den lille gutten din. Håper alt går bra denne gangen!

Skrevet

Er 10+6 og har termin ca 21-22 mai. Er 26 år og bor sammens med min samboer i Vesterålen. Jobber som sykepleier.

Dette er mitt andre svangerskap. Første endte i senabort i jan i år. har påvist at jeg er bærer av en kromosomfeil og går derfor på nåler for tiden. Får god oppfølging fra UNN (de er fenomenale!). Hjelper på å ha doppler som man kan lytte etter liv i magen. Hjerte slår og hører at den ligger å sparke. Glede mæ til at æ kan kjenne de:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Er 6+5 og har termin 2 juli. Er 28 år og samboer med en herlig fyr:O) Sammen har vi en gutt på 3 år.

Håper det går bra denne gangen da vi mista 2 ganger på 6 mnd ifjor..x fingrene for oss:O)

Skrevet

Er akkurat 12 uker i dag, så siste dag inne på 1. trimester ;). Terminen er 17 mai 2010

Jobber som sykepleier, for tiden på kirurgisk avdeling men begynner i ny jobb på medisinsk om en uke. (pga fikk høyere stillingsprosent) Må jo tenke permisjonspenger nå :)

Har en gutt fra før, født i januar 2007.

Skrevet

Heisann,

Jeg er 4+6 i dag etter over 2 års prøving:) Har termin rundt 10 Juli.

Dette blir vår førstefødte. Jeg er kjempe spent og fryktelig glad for endelig å ha lykkes. Merker jeg har vanskelig for å tenke på så mye annet nå om dagen. Da er denne siden veldig god å ha:)

Ønsker alle sammen lykke til:)

Ønskedrøm79

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Hei jenter :)

Dette er faktisk mitt 5 svangerskap, men jeg har bare ei jente fra før.

Er 4+5 i dag, termin 9 juli.

Hun vi har er et resultat av IVF og denne gangen er det også et IVF-svangerskap.

Håper det går bra denne gangen også!!!!

Tok meg 8,5 år å bli mamma for første gang :P MEN det er vel verdt å vente på!!! :))

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Er forresten 32 år og bor på østlandet.

Skrevet

jeg er 9 uker i dag,termin 9 juni :)

jeg er 26 og er gift og har 3 nydlige gutter :) lucas på snart 8år,noah på 16mnd,og minsten som heter isac og er 5mnd :)

bor i horten (vestfold)

Skrevet

Jeg er 25 år og førskolelærer student på 3 året. Termin 30 mai så rekker forhåpentligvis akkurat de siste eksamene :)

Har en sønn på 3,5 år fra før og vi bor i Trondheim :)

Skrevet

Jeg er 23 år, godt gift (tre år faktisk :) og tida var endelig klar for baby! :) Jeg er 8+2 og har termin ca 12. juni, men ser over at andre også er 8+2 og har helt andre termindatoer, så dette er jo svært uvisst. :) Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...