Gå til innhold

Når har dere termin??? Og en liten presentasjon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært litt koselig å se hvem det er som er her inne på 1 trimester og bli bittelitt mere kjent :)

Jeg er 5+2 idag og har termin 28 juni.

Jeg er 28 og og bor i Tromsø. Utdanna sykepleier og jobber på UNN.

Vært gravid en gang før men mista en liten gutt i uke 19 i februar i år. Måtte det gå bra denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da krysser jeg fingrene for at det går bra med deg denne gangen..

Jeg er 28 år, sykepleierstudent på 3.året, og bor i Oslo.

Er i dag 5+4, med termin 25. juni :) Første gang, så dette er spennende...!!!

Skrevet

Krysser fingrer for at det går bra denne gangen!!!

Jeg er 25 år og bor i Bergen.

Har 2 barn. En gutt på 6 år og en jente på 6 mnd.

Venter nr 3 den 20.juni og er i dag 6+2.

Skrevet

28 år fra lillehammer.

er 9 uker i dag,og har termin 1 juni.

har to gutter på 3 og 5 fra før:-)

Skrevet

Jeg er 30 og venter min første.

Jeg er 12+ 5, så jeg forlater dere snart, men håper vi sees igjen i 2. trimestergruppa!

Skrevet

11+5 skulle det jo selvfølgelig være, men regner med at dere smarte damer skjønte det!

Skrevet

Hei!

Jeg er på vei med første.. er i dag 6+3:) Jobber til vanlig som sykepleier.

Det har tatt sin tid å komme hit, men nå gleder vi oss bare til alt det spennende som skal skje:D

Har termin ca 19 juni-10..

Skrevet

Hei

Er 5 +1 og termin ca 27.juni. Er 34 år og venter min tredje. Har en fra før i første klasse og ei jente på 2,5 år. Oslo.

Skrevet

heisann!

Jeg er 5+5 termin 24.juni 2010. er 27 og har ingen barn fra før!! :)

Jeg holder til i Tromsø. Ped.Leder i barnehage

Skrevet

Jeg er 6+1 i dag og har termin 20 juni, jeg er førstegangsfødene og venter baby med min samboer som jeg har hatt i 2 år. Vi bor i Trondheim for øyeblikket men vurderer å flytte nordover for å komme nermere venner og familie :)

Skrevet

Jeg er 5+3 idag og har termin 26.juni. har en gutt på halvannet år,samboer og jobber som frisør :)

Skrevet

Hei

Jeg er 8+2 idag og har termin 6.Juni :)

Har ei jente på 1år og straks 7 mnd :)

Bor på Skjetten er utdannet hud og kroppsterapeut men jobber for tiden i butikk.

Skrevet

Hei:)

Jeg er 11+3 og har termin 13 mai.

Fra før har jeg 3 herlige gutter på snart 6 år, 4 år og 16 mnd. Brødrene syntes det er nok gutter i huset og håper på en søster:) Men det er nok gutt nummer fire:)

Jeg er 29 år, gift og er hjemmeværende. Nok jobb her:)

Skrevet

hei, jeg er i min 11 uke, 10+ et eller annet, har termin 25 mai :) andre barnet, har ei herlig datter på strax to år som gleder seg til og bli storesster, ligger og mater babyen i magen ed pepperkakesmuler i navlen min :) jeg er 21 år gammel, kommer fra fredrikstad området, og har verdens herligste forlovede/samboer :)

Skrevet

jeg er 28 år har en jente på 6 år og en på vei..har termin 28 juni:)

Skrevet

Hei, ganske fersk her inne for denne gangen. Er bare 4+2 i dag og termin er den 2. juli .

Jeg er 24 år, gift og bor i narvik, har en sønn på snart tre år fra før.

Skrevet

Hei!

Jeg er i dag 5+3 med da foreløbig termin 26.juni. Har ei fantastisk lita tulle på 1,5 år fra før. Jeg er 26 år og en lykkelig gift jente på 5 året faktisk:-)

Skrevet

Jeg har termin 13 mai. Så jeg har bare 1 dag igjen her inne på 1 trimester.

Jeg er 25 år gammel, bor i Trondheim. Er utdannet barnevernspedagog, men jobber som sekretær akkurat nå. Har fra før av en gutt på 3 år.

Skrevet

Jeg har termin 17. mai, og venter nr. 3. :) Er 19 år gammel, og har vært hjemmeværende de siste årene, og uten fullført utdanning. Har ei jente på 2 år, ei på 8 mnd. og selfølgelig verdens beste samboer.;)

Skrevet

Hei.

Er på vei med nr tre, med foreløpig termin 30.juni 2010. To jenter fra før, sept 03 og jan 06.

Bor i Nes, Akershus. Er utdannet flymekaniker, og er 32 år

Skrevet

Heihei:)

Jeg er 6 uker og noen dager på vei med min andre (har hatt både senabort og ma imellom førstemann og denne, så her er det ikke lav puls om dagen..), førstemann er tre år.

Jobber som konsulent hos politiet (og hos politiet er det faktisk bare en form for sekretær med litt ekstraansvar), og er gift med pappen.

Håper jeg får bli her lenge denne gangen og får blitt kjent med dere :)

Skrevet

Heisann alle:)

Jeg er 23 år gammel, bor utenfor Bergen, er frisør, og 5+2 i dag.

Har termin rundt den 30. juni. Ingen barn fra før, men en fantastisk samboer (forlovede).

Håper alle gode ting er 3 ;) Etter to aborter for snart et år siden...

Skrevet

Heia.

Lykke til denne gangen, Carina81_1MA♥ny spire♥

Jeg er rundt 4 uker...fant ut i går at jeg var gravid!!! HURRAAAAAAAA!!! Dette er vårt tredje barn...har en gutt og ei jente fra før på snart 6 år og snuppa er 3 år. Terminen er foreløpig rundt 11-12. juli 2010. Helt perfekt, føler jeg nå Elias skal begynne på skolen den høsten ;)

Jeg hadde en MA i august 2005 i uke 12. Det var ikke noe gøy...derfor er man jo bekymret nå for at ikke dette skal gå bra. MEN man tjener ikke no på å gå å væer pessimist...om det skulle gå galt, så blir det ikke noe bedre at jeg har gått å tenkt på det hele tida..

Jeg er utdannet sykepleier i 2001, og jobber på en privat klinikk på sørlandet.

Lykke til alle sammen - nyt følelsen av å være gravid!!!

Skrevet

Heisann!

Jeg er 23 år fra Bergen, masterstudent.

Vi fant ut at vi ble gravid på fredag, da var jeg 3+4.

Er 4+0 i dag, og etter 5 tester begynner jeg endelig å tro at det er sant :) Tenk at det klaffet på 1. PP!! :)

Termin er 7. Juli og vi gleder oss masse masse :D

Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg er inne i uke 8 i dag og har termin den 16 juni =)

jeg er 20 og bor i skogbygda i nes. Dreiv på med frisørutdannelse, men måtte gi meg pga ryggen etter jeg fikk dattera mi som nå er 22 mnd=) nå driver jeg og vurderer og bli politi, men må da ta videregående.. så skal skjekke opp det da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...