Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Noen som har erfaring med hvor lenge melkeproduksjonen opprettholdes når vi er nede i 1-2 amminger per døgn? Barnet er nesten 1.5 år.
LoveActually Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Dette lurer jeg på også :-) Foreløpig pumper jeg på dagen for å ha til kveld/morgen...
konow Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Tror det varierer fra person til person, jeg. Jeg ammet 1-2 ganger i døgnet i noen måneder med storesøster, og det gikk forsåvidt bra. Hun ble etter hvert lite interessert i puppen, så da sluttet jeg. Hun var da 14 mnd. Fikk ikke noe særlig brystspreng da jeg sluttet, så melkeproduksjonen var nok nokså lav.
Erisa* Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ammet en mnd bare en gang om dagen, og hadde nok melk til det formålet i alle fall. Ble aldri nødvendig med pumpe e.l. Mistet ikke melka, men sluttet med vilje;) Det var nok ikke mye melk hun fikk i seg, men i den alderen er jo morsmelk mer supplement og kos enn en primær næringskilde.
lille sprelle Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Har hatt jeg etter å ha ammet kun en gang i døgnet i noen mnd. Nå ved 19 mnd sluttet vi fordi vi var nødt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå