Julia Roberts Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hei, prøver å bli gravid. Skulle hatt mensen på torsdag, men den har ikke kommet ennå og idag er det søndag. Har tatt to gravidtester og de viser negativ. Noen tips, tanker. Føler meg ikke gravis, men vil så gjerne...
Ellimelli Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Heisann! Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Skulle hatt mensen på torsdag, men har ennå ikke fått den. Og idag tidlig testet jeg negativt. Men jeg har hatt en erfaring før med dette her, på tross av ellers svært så regelmessig syklus, så jeg prøver å ta det med ro. For to pp'er siden dukket mensen plutselig opp en uke for seint, så det kan nok være ting som forskyver den en sjelden gang. Jeg skal ihvertfall ikke bygge opp det samme håpet som sist. Tenker jeg evt tester igjen i slutten av uka, hvis mensen ennå ikke er kommet da. Håper for oss begge, men har beina godt plantet på bakken. :=) Lykke til!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er hvertfall utrolig god til å utsette tr med tankens kraft:) Har du nettopp sluttet med hormonell prevensjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå