Gå til innhold

I gang med IVF: uttak i morgen :)

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang igjen, og det kjennes veldig bra!! Satte eggløsningssprøyte i går kveld, reiser til Køben i kveld og har time på Nordica i morgen tidlig. Jeg synes det er utrolig spennende... Blir det fine egg? Deler de seg riktig? Blir det noe å sette inn? Huhei..så mye å bekymre seg for..! Men satser jo på at alt går på skinner og at jeg i løper av onsdag er blitt en glad ruger :)

Klem til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140866888-i-gang-med-ivf-uttak-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Jeg syntes det var knalltøft i tiden mellom uttak og innsetting. Var livredd for at ingen ble befruktet, delte seg og var av dårlig kvalitet. Jeg hadde 6 folikler, 5 egg, 4 av dem ble befruktet og to av dem var av topp kvalitet til innsetting :-)

Så nå sitter jeg her 2-3 uker igjen til terminen, venter ei lita snuppe :-)

Jeg krysser fingrene for at du får mange fine egg som er gode nok til innsetting :-) Hvor mange folikler så du på UL?

Lykke til!

Annonse

12 egg ut i dag - juhu! Jeg må si det var en artig opplevelse :) Nå må det vel bli to fine til onsdag? Sprenger skikkelig i magen og jeg har ligget i senga i hele dag, men nå er det bedre.

Tusen takk for alle lykkeønskninger - det varmer! Klemmer til alle jeg kjenner og ikke kjenner her inne, fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...