2010 Mammaen Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Og alt ser fint ut! Var på UL for et par dager siden og alt var fint og flott med den lille som svømte og plasket rundt der inne... Målene stemte veldig godt med termin, så legen mente menstermin var verdt å holde på. Var kjempegodt og se den lille krabaten og den kommende pappa synes også det var fantastisk. Det ble nok enda mer virkelig for han nå, og han ser på bildene vi fikk med oss ofte :-) Kvalmen har sluppet nesten helt taket og i går holdt jeg meg våken til klokken 23! Så nå ser jeg fremover mot et lettere 2. trimester med mer energi og et liv igjen :-) PS: Husk at de aller fleste som forlater 1. trimester går videre til 2.trimester (og ikke andre veien) :-)
mammantilT&I Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 min siste uke på dette trimesteret også, er 11+1 idag... Var på tidlig UL i 9+3 og fikk se en liten krabat med 170 hjerteslag per minutt:) Slapper litt mer av nå, og begynner virkelig å glede oss til mai neste år..
2010 Mammaen Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Har termin 17. mai du også da? Jeg er også 11+1 i dag. Vi også begynner å glede oss veldig og har nå fortalt det til besteforeldre og noen få venner. På en måte er det deilig å kunne slappe litt mer av, men samtidig er det enda skumlere fordi vi nå er mer knyttet til den lille...
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Da høres vi snart over på 2 trimester : ) 11+5 selv idag, og termin 13 mai.
2010 Mammaen Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Det gjør vi :-) Skulle aldri tro at tiden ville snegle seg til dette, men nå er 2 trimester innefor rekkevidde :-)
snuppe<3mai10 Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 I morgen er det en uke igjen Skal på ul 3. nov., og er veldig spent på om alt er bra med den lille spiren i magen. Gleder meg SÅ til å kunne fortelle den store nyheten Håper denne uka går fort!
Luthien1 Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 11+6 her, så denne uka er det mange av oss som stikker over!
mammantilT&I Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Hei 2010-håpet + frø:-) Ja termin er 17 mai her også, skal vel godt gjøres å treffe datoen og blir kanskje korrigert litt på ordinær UL i uke 18... men men om enn så lenge er det koselig å tenke på at kanskje babyen kommer på nasjonaldagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå