sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hei alle dere som har ikm uke 45=) Jeg bare venter og venter til jeg kan begynne å teste... føler jeg har mange symptomer nå. Samtidig er jeg kjempe redd for at mensen kommer... Er det flere der ute som har ikm uke 45 ?'' klem sessan
Tingenes Herre Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har IKM 4. november, og går selvfølgelig og kjenner etter. Synes det stikker både på høyre og venstre side, lette murringer og ømme bryster. Kan man virkelig innbille seg alt dette? Tydeligvis, for det er ikke mere enn 5 dager siden EL. Litt tidlig med alle de symptomene, tror du ikke? Hoppet over brie og kjeks igår, bare sånn i tilfelle! Hvilke symptomer har du og hvilken dato IKM?
Kronesis Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har IKM i uke 45. Men har ingen følelse på at det har klaffet denne gangen heller. Har en mer lik følelse av en vanlig måned enn før jeg var gravid sist. Men man vet aldri:)
Muscat1 Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har også IKM i uke 45, dvs 01.nov.... Stikker og ømme bryst og vond vond vond livmor. Jeg hater denne ventetiden bare for å få bekrefta at tanta kommer likvel ett par dager fortidlig som vanlig.... ugh pugh...
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 HEi =) Jeg har ikm 3 nov. Jeg har ømme bryster, mensen murringer hele tiden , halsbrann .. Kommer den mensen nå blir jeg lei meg, denne gangen har jeg virkelig trua
lenak8 Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 jeg har ikm i uke 46. er det vanlig å ha symptomer nå da?
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2009 du har nok eggløsning =)
lenak8 Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 hva mener du med det? kan jeg være gravid nå da, eller ikke?
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2009 nei men har du sex nå kan du bli gravid nå
lenak8 Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 okei,takk for det. men hvor lenge er det til jeg kan ta test da? har 2 clerblue tester.
Tingenes Herre Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Da kan jeg legge svimmel/uggen til symptomene mine. Kanskje jeg er i ferd med å bli sprø? Eller å få influensa?? Det gjenstår å se; følg med på den spennende fortsettelsen!
Lykken_er_tre Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 kan teste 2 november... har ingen symptomer, men det er vell strengt tatt veldig for tidlig for den slags. Så krysser fingrene og prøver å tenke minst mulig på det.... Lyke til alle sammen, blir spennende å se hvor mange av oss som får det til:)
Jada-har fire små Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 har ikm cirka 1.-4.nov tror jeg... Har veldig ømme bryster, og det har jeg hatt i sikkert 1.5 uke...så hva det betyr er vanskelig å si.. Men jeg har nok litt troen på en spire den gangen her, får heller ta sjansen på å bli skuffet:) To morgener har jeg vært skikkelig uggen da jeg våknet om morgenen. Også blør jeg lett fra tannkjøttet når jeg pusser tenna. Men alt dette kan jo ha en annen forklaring, men håper likevel på det beste:) Lykket til dere andre også!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2009 svimmel jeg jeg også . åå gleder/gruer meg til å ta testen. Har ikm 3 nov, når kan jeg ta testen da?? SPENT
-68mamma Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 Har også IKM uke 45 (eller et eller annet sted mellom 31.okt og 2.nov iallefall - er ikke helt sikker på om man skal regne 14 dager fra ELtesten blir positiv første gang eller andre gang eller fra dagen den blir negativ igjen? Hvis det er fra testen blir positiv første dag - og man skal regne med den dagen som dag 1, så har jeg IKM fredag 30.okt) Har hatt ømme bryst ca 1 uke - men det hadde jeg også forrige pp - så jeg blir ikke lurt av det denne gangen :-) Men så håper jeg nesten at jeg ikke er gravid denne runden, for nå synes jeg det er så skummelt med svineinfluensaen og hvis jeg er gravid nå så må jeg jo gå i minst 2 måneder uten å få vaksinen til jeg kommer til 2.trimester....(men vi uten risikogruppe får den vel kanskje ikke uansett før utpå nyåret, eller ?) Uff, det er vanskelig det der med influensaen altså ! hva gjør dere andre dersom dere ikke er blitt gravide nå ? Vi skal ha middagsselskap hjemme på lørdag med bl.a. spekeskinke, muggost og masse vin på menyen, så jeg kommer til å teste på lørdag morgen for sikkerhets skyld - men er rimelig sikker på at det er negativt uansett.
Tingenes Herre Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan står det til med symptomene? Jeg lurer på om det holder på å rable for meg, jeg! Har vært skikkelig uggen og svimmel i dag, ubehagelig er det. Kan kroppen virkelig innbille seg alt dette? Skikkelig ømme bryster også. Kommer tr som vanlig begynner jeg virkelig å lure, får isåfall bestille time hos psykolog istedet for gynekolog :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå