Ekornmamman Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Happiness her i gården, for plutselig er jeg GRAVID :) Hadde egentlig gitt opp håpet på denne pp, så det føles som jeg har blitt gravid over natta, hehe. Tok en cb+ dagen før IKM som var negativ. Ny cb+ 2 dager etter IKM som helt tydelig var positiv. Ble rimelig forfjamsa da jeg var innstilt på det motsatte. HURRA! Babystøv og motivasjonspulver til alle som strekker armene i været
J -76 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Takk for babystøv. Grattis og lykke til videre!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Det var kjekt å lese, gratulerer så masse. Takk for babystøv, det trenger jeg. Testet negativ på CB 3 dager før IKM, men da er det jo et lite håp!
spirehåp Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 GRATULERER!!! det blir nok en fin dag:) ønsker deg et flott svangerskap!! syns jammen det er mange som er blitt gravide her inne nå?? Det er kjekt å lese og håper vi andre følger etter så snart så snart:)) takk for både støv og pulver;) klem
Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Gratulerer !! Kos deg masse )) *samler støv*
Musemor med tre søte små Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Suger til meg babystøv i store mengder. Gratulerer og lykke til i svangerskapet ;-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 gratulerer!!!!!!!!!!! jeg vil også ha en positiv test 2 dg før min bursdag:-) i uke 45
Ella78 m/ A&M Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 *ruller i babystøv* GRATULERER! Så hyggelig! Lykke til i svangerskapet!!
Ella-83 Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Åh.. Gratulerer så mye!!!!!!!!!! Jeg strekker begge hendene høyt til værs i håp om å fange litt babystøv. I dag har jeg nemlig vært helt på gråten pga jeg vil så gjerne at det skal ha klaffet denne gangen. IKM er på onsdag. Tvi, tvi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå