Gå til innhold

Så blør jeg igjen :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk.....uff, blir så engstelig og redd, og samtidig sint fordi jeg må oppleve slikt gang på gang på gang.... Jeg var på UL torsdag, men da var det for tidlig å se hjerte, men så at der var en spire. Får tidlig UL og oppfølging pga tidligere komplikasjoner, og nå gjentar altså historien seg igjen. Jeg har ikke så stor tro, tar det som en gledelig overraskelse om dette går bra.

Sitter her med blødninger selv og vet akkurat hvordan du har det nå. Jeg er i ferd med å miste for andre gang, 7+5 i dag... Skal på UL på onsdag. Jeg lurte på om du er blitt utredet og om de vet noe om årsaken til at du mister?

Annonse

Lykke til, "Anonym". Krysser fingrene for deg og skal tenke på deg på onsdag. Nei, jeg har ikke blitt utredet...men vil tro at det kanskje vil bli vurdert. Vet nesten ikke om jeg tør å prøve flere ganger.... Gruer meg til ny UL for å få vite at det har gått galt igjen....men det KAN jo hende at det går bra? Blødde jo en del i mine to fullgåtte sv.skap hvor jeg fikk friske barn:) gleder meg utrolig mye over barna mine, men det er så sårt å miste.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...