Pinkytoe Skrevet 24. oktober 2009 #1 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sitter nå og er gravid for første gang, og har havnet i en utrolig forvirrende situasjon som jeg håper noen der ute kan hjelpe meg med! Er det noen som kan hjelpe med dette opplegget de kaller permisjonspenger? Har hatt pensjonsgivende inntekt de siste tre årene, men har nå mistet fulltidsstillingen min og risikerer nå å få en ekstrahjelpstilling. Noe som vil føre til drastisk nedgang i inntekt. Kjente panikk spre seg da alle jeg har pratet med har sagt at så lenge jeg har jobb så går de ut i fra siste månden før du går ut i permisjon! Her har jeg hatt en stødig inntekt på en god slump og nå risikerer jeg å ikke få utbetalt halvparten? Har kjøpt hus og kan ikke leve på den lille inntekten jeg kommer til å dra inn på ekstrahjelpstillingen. Og vil det eventuelt lønne seg for meg å søke om dagpenger de dagene jeg ikke får jobbet? Mange sier at jeg bare burde sykemelde meg, men ser ikke hvordan det skal hjelpe? Dette skal være en tid for glede og små opplevelser, men klarer ikke helt å nyte denne spennende tiden for fullt da dette legger en utrolig skygge på hele tilværelsen. Desperat!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140865824-ny-og-veldig-forvirret-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå