3barns-mamma <3 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 noen som vet hvorfor noen får skyggestrek? jeg fikk en ganske synlig skyggestrek før i dag med bio nexia sin grav.test.... og fått skyggestrek med cb+ i dag også. men de hadde en liten anelse av blått i seg noen steder...
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 jeg får også alltid blåe såkalte skyggestreker med clear blue sine tester, blir like skuffet hver gang. sluttet helt å bruke de testene. mye bedre med digital så hvet man med sikkerhet.
lenak8 Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 jeg har kjøpt to clear blue tester nå. som jeg skal ta om en liten stund. håper ikke det skjer med meg da. ;/
Sormila Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Hei. Jeg fikk en skyggestrek/svak positiv test på onsdag. Fredag var den sterkere og i dag tidlig var den enda sterkere, meget positiv. Så no er jeg altså gravid;) Jeg hadde IKM fredag- søndag. At streken er svak kan skyldes at du ikke har fått så mye av hormon som heter hCG enda, at det er litt tidlig å teste. Men det kan også være juks. Ser at noen får det ved bruk av cb selv om de ikke er gravid:( Når har du IKM? Jeg ville ha tatt en ny test om noen dager:) satser på at den blir positiv;) Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå