amare Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 hvor mange av dere er det som røykte og klarte å slutte samme sekund som dere fant det ut? var det vanskelig? Jeg har prøvd å slutte et par ganger i år. Og har virkelig ikke klart det. Det er virket som om jeg mistet en venn hver gang:P men nå! Det har bare gått tre dager, det er sant.. men det føles helt annerledes nå, etter at jeg sa: JA det blir det ikke flere røyk på meg nei! så har jeg virkelig glemt røyken også!utrolig! så nå tror jeg at jeg klarer det!! det er kjempe herlig. hvordan er det for det?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Deilig å se at noen er så flinke tenke jeg skulle prøve å si det til meg selv ikveld.. og ikke yre opp en i morra men har trappa betraktelig ned da, røker kanskje 3-4 om dagen
T#3 Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Hei igjen:) Har slutta tvert de gangene jeg ble gravid. (les: da jeg fant det ut da...) Det var hardt, men klarte det! Og stolt av det:) Denne gangen har jeg sluttet før jeg ble gravid. Har vært røykfri siden i sommer (22 juli). Dette klarer du! Stå på!
T#3 Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Vil bare nevne det: For dere som synes røykeslutt er helt grusomt vanskelig: Min far, som har røyka så lenge jeg kan huske, sluttet å røyke etter å ha gått til hypnoterapi to ganger. Det er utrolig! Jeg har, etter å ha sett virkningen på han, virkelig tro på det som hjelpemiddel! Det er jo noe kostbart, men verdt det synes jeg! En investering. Hvor mye bruker man ikke på sigaretter liksom... Bare et tips jeg ville dele. Støttende klem fra
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 sluttet med engang uten problemer faktisk det var verre med førstemann
2005&2010 Skrevet 25. oktober 2009 #6 Skrevet 25. oktober 2009 Har ikke klart å slutte helt, men har gått fra 10-15røyk ned til 2-5røyk. Har satt meg en dato, den 1 november. Da er det slutt. Satte meg en dato sist jeg var gravid og, da klarte jeg det, men begynte såklart igjen. Noe jeg absolutt IKKE vil denne gang!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg sluttet med en gang stripa ble blå. Overraskende udramatisk og enkelt. Mulig jeg er heldig, men for meg var det ikke noe alternativ å røyke med baby i magen. Det var en psykisk sperre for meg og da var det liksom ikke noe annet valg enn å kutte ut. Gikk fra 20 om dagen til 0, og har ikke røyka på 2,5 år (ihvertfall ikke i edru tilstand, hehe)!
sommerbaby! Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 testet positivt forrige fredag, trappet ned fra 20 til 4. nå har jeg vært røykfri i 5 dager, og det går overraskende bra
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Så flinke mammaer! Eg har aldri røyka sjølv så eg kan sjølvsagt ikkje sette meg inn i kva det vil sei å slutte, men ville berre seie at de er flinke :-)
Ronja&Odin Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 jeg røyka vbare nånn selskaprøyking jeg da:p men slutta med en gang jeg hadde positiv test=)) og blir kvalm av lukt og tanken på røyk, så deilig og være uten=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå