Gå til innhold

den tøffeste delen av mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for ikke å gå inn på denne siden mer, ihvertfall ta en pause...

men... nå er jeg begynt på siste delen av syklus og tankene er begynt å løpe løpsk igjen..

Hater virkelig ventetiden etter el og før mens!

det bør bare funke denne gangen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja den tiden går SAKTE! men lykke til, håper det går bra for deg denne gang! =)

Skrevet

Lykke til til deg.

Jeg hadde også bestemt meg for å ta en pause fra denne siden, bare sånn at jeg får tankene på noe annet enn bare venting og venting.... ugh, som jeg hater det. Men jeg klarte ikke å la vær. Det er faktisk litt godt å lufte sine frustrasjoner her og se at det er fler i samme situasjon som deg.

Skrevet

ja så sant så sant.... men godt å vere her inne en liten stund, for så å finne på noe gøy og få tankene litt bort fra venting og prøving.

Jeg tar meg ofte en tur på kjøpesenter for å unne meg noe fint eller titte litt, men da hender det jo at jeg bare ser voksende mager, barnevogner, babytøy +++ jaja sånn er det vel bare

TVI TVI alle sammen!

Skrevet

jo det er godt å føle litt samhold med dere andre her inne:)

Vi kan jo ikke gjøre mer enn det vi allerede gjør...resten er vell opp til naturen..

Lykke til alle sammen, håper vi alle får en fullklaffer denne gangen:)

Skrevet

Er så enig!

Derfor synes jeg det er viktig å ha noe å fylle dagene med: jobb, trening, "syklubb", fester, reiser o.l.- ellers hadde jeg nok fløydd på veggen :)

Hvis man tenker etter, så er det jo egentlig en fin tid vi har nå. Mye romantikk og sex, uten tanker på "konsekvensene" (hehe...), mye spenning og bare det å ha en liten hemmelighet sammen og ha et felles mål er jo fantastisk.Og for de som har barn fra för, så er det en tid for å kose seg med barnet/barna för de snart må dele oppmerksomheten med en til, som vil kreve mye av oss.

Må minne meg selv om dette stadig vekk, for jeg også synes ventetiden kan bli lang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...