gilgi Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har nettopp mistet prinsessa mi som kun ble 1 døgn. Livet er urettferdig og alt ser bare så svart og elendig ut. Har heldigvis en aktiv sønn på 3 år. Lurer på om jeg i fremtiden vil kunne oppleve å få levende baby? Evnt. når vil det skje. Jeg er født 311071 og mann 150772. Tusen takk på forhånd snille dere.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 hei Uff jeg blir overveldet av sorg her.. akkurat nå, føler jeg at du trenger å ta tiden til hjelp, og sørge deg ferdig, for det er først når du har sørget ferdig at tiden er inne for at du kan bli gravid igjen... jeg ser deg i fremtiden med en nydelig guttebaby... men er ikke helt sikker på når han kommer. Men vær obs på dine tanker, intuisjon og drømmer- de kan hjelpe deg gjennom dette!! Jeg kan gjerne se på deg igjen, men føler at akkurat nå, er sorgen så overveldende, at den skyggelegger andre ting. DU har min sterkeste medfølelse!! klem
MC81 Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Hei det syntes jeg var velidg vondt å høre! Jeg tror kansje det er smart å vente litt med prøvingen, for å komme over sorgen! Men når dere begynner prøvingen vil det nok ikke gå så langtid før dere igjen vil bli gravide. Jeg ser graviditet på deg til våren 2010!! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå