Juni10 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Lurer på hvor tidlig man kan ta ul, og hva man egentlig ser etter så tidlig. Er ca 8 uker nå..
Prinsesse29 Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Jeg er 9+3 nå, og har vært på 5 ul allerede. Dette er ikke vanlig, men har det legen kaller et høyrisiko svangerskap. Var på volvat 8+6 og da så vi en liten krabat som sparket med bena, og var helt turbo=)=) hjerteslag og tydelig en bitte lite baby!!! Anbefaler deg og ta en ul- spennende og betryggende.. Gratulerer og lykke til!!
amare Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Kan man spørre om UL på første svangerskapskontroll? da har jeg lyst til å gjøre det! er det vanlig?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Rundt uke 7 bruke de fleste få se at hjerte e bynnt å slå Man kan ta helt nede i 6 uker, men om eggløsninga va seinere i syklusen kan d være snakk om så lite som 1 dag før man ser hjerte Ikke vanlig å få ul på første svangerskapskontroll, men om legen din har ul-apparat på kontoret kan dm sikkert ta en titt? Lykke til så mye! Ha ei go helg
Mai-mamma Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 kan man bare ringe på en privatklinikk, så får man en tidlig UL? eller må man ha en grunn? jeg har hatt en SA før, er kjempe bekymret, og kjenner det vil gjøre godt med en tildig UL. er det lang ventetid og forresten? bor i Bergen hvis det har noe å si..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Trist å høre at du mista Du som har mista kan ringe fastlegen din å få rekvisisjon til gynokolog på det grunnlaget, dermed blir det gratis. E ofte nån uker ventetid, alt ettersom kor man bor Krysse fingra og tær for dæ D går nåkk superbra dn hær gangen!!
Mai-mamma Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 så bra då skal inn der på mandag, så da kan jeg høre med han då..takk for svaret. takk for det, satser på det klaffer denne gangen ja. vi sees nok i 2. tr før vi vet ordet av det..
Prinsesse29 Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Det er bare og ringe til f.eks Volvat og si du skal ha en ul. Fordelen er at dere får time samme dagen du ringer, eller dagen etter! Bakdelen er at man må betale selv... hvis man ikke har noen bløthjerta kommende besteforeldre!! Har mistet 2 ggr selv, så herfra får du full forståelse og masse sympati!
Mai-mamma Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 hei termin mai 2010. takk for forståelsen og sympati, greit å vite at noen vet hvordan man har det.. synd å høre at du har mistet 2 ganger.. men ser du har termin i mai, gratulerer 2. tr på deg nå da? takk for svaret :)om jeg må betale det selv gjør ingenting, alt for å få senke skuldrene litt, og litt mindre bekymring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå