drgod Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Hadde vært kjekt å sammenligne charter.Skriv dere på=) mannaen *lei* http://www.fertilityfriend.com/home/228f3a
EleResa Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Her kommer et spørsmål av ren uvitenhet.. Dere som temper, jeg regner med dere temper til et fast klokkeslett, men hva temper dere med, og hvor? *hihi*
drgod Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg temper i rompa hihi med termometer som viser feks:36,34 altså 2 desim;)
EleResa Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Ok Jeg så på fertilityfriend at man hadde valget mellom oralt (munnen) eller vaginalt serru.... Men man kan velge mellom de 3 altså, så lenge man måler det samme stedet hver dag?
drgod Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Ja dt kan du,men jeg fikk så forskjellige temper når jeg målte i munnen,så da ble det.....ja rompa;)det er jo mest nøyaktig.
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 mannaen *lei* www.fertilityfriend.com/home/228f3a Elisabeth'77 www.fertilityfriend.com/home/elisabeth77
drgod Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2009 Hei Elisabeth=) Hvordan går det med deg? Lurer på sånn trifasisk kurve...Har du peiling på det?Gidder du ta en titt på tempene mine???Har jeg sånn kurve denne gangen?
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Hei Mannaen Det går bra her Skal snart igeng med siste prøverørsforsøket, så får satse på at det blir klaff da Ja, du har nå en veldig fin tempkurve denne syklusen Det med trifasisk kurve trenger ikke å bety noe, det kan være en tilfeldighet. Men det er nå i hvert fall ikke et dårlig tegn Blir spennede å se dette da, får håpe tempen holder seg fin og høy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå