Gå til innhold

Kan jeg teste?

Alltid usikker+2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, Vet at det er vært noen lignende poster fra andre her inne, men tenkte at jeg kunne like godt spørre for det.

Prøver, som dere å bli gravid. Fjernet hormonspiralen 29 september, fikk mensen 1 oktober - har i over en uke nå følte meg veldig rar. Har hatt utrolig halsbrann som kommer og går, nesten bestandig mensemurringer (beklager hvis det er stavet feil, har engelsk som morsmål) og nå idag har jeg hatt en slags vondt i brystene og litt små kvalm.

Har hatt spiral i 2,5 år, men før det hadde jeg en syklus på cirka 26-27 dager. Har ikke kjøpt noen billige tester enda, har bare kjøpte en vanlig CB på apotek til 140 kr i smug, og har ikke lyst til å bruke den opp før tiden.

Er det noen her ute som synes det er verdt å prøve å teste nå? Jeg går på en ganske sterk smertestillende som må stoppes umiddelbart om jeg blir gravid (legen ville ikke at jeg skulle slutte før jeg eventuelt ble gravid) og i tillegg er røyker som skal slutte med første tegn til graviditet.

Eller burde jeg vente til tirsdag? det er jo såååå lenge til!

Glemte å si at jeg er også utrolig forkjølet, vet ikke om det har noe å si med tanke på symptomene/ikke symptomene.

Tusen takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Errm hørtes litt teit ut da jeg skrev at jeg måtte snike og kjøpe test. Jeg er gift med ett barn fra før, det er bare at mannen min synes ikke det er noe vits å kjøpe test til etter IKM. Jeg klarte bare ikke å vente så lenge!

Skrevet

Dersom du er gravid, kan du få positivt utslag nå dersom du er heldig, men da må testen tas i morgen urin.

Kjenner jeg meg selv rett ville nok ikke jeg klart å holde meg lenger, men vil nok anbefale deg å vente et par dager om du klarer

Skrevet

Ja du kan teste,men det er jo litt tidlig enda.Hvis du tester nå og får negativt utslag kan du være gravid for det.Hvis du leser bak på pakken står det hvor mange prosent sjanse det er å få positiv test 3 dager før;)

uansett lykke til:)

Skrevet

Ja, var nok for tidlig..enten det eller så er jeg ikke gravid. Men hvis ikke jeg er gravid så er det ihvertfall noe galt med meg!!

Tenkte jeg skulle være flink og vente til tidlig på mandag minst, men etter at jeg besvimte i butikken, tenkte at det jeg måtte bare teste. fikk negativ da, men er ikke så overrasket..egentlig. Da må jeg sikkert vente til onsdag da, hvis ikke jeg får en vennine å stikke innom apoteket og kjøper for meg på mandag da hehe.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...