linda90 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 huff, ble lei meg nå... Skulle hatt mensen Torsdag sist uke (9 dager siden) Så da testet jeg i dag morges, men var ikke gravid testet på onsdag også, var heller ikke gravid da.. men har jo heller ikke fått mensen.. Hva skjer!? Har aldri opplevd dette før, og pleier å kjenne på kroppen når jeg skal ha mensen, men har ikke kjent noen ting denne gangen.. Håper noen der ute har svar...
EleResa Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Det kan være flere årsaker linda90. F.eks er eggløsningen senere denne måneden, eller eggløsningen er hoppet over, eller så kan det være at produksjonen av hcg går senere hos deg.
smurfen :o) Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Skjønner at dette er frustrerende. Har det akkuratt likt, men bare gått 4 dager over. Det ahr aldri skjedd før og jeg pleier også kjenne at mensen kommer, noe som ikke har skjedd denne ganger og testene er negative. Det er som nevnt her, noen ganger eggløsningen har vært senere eller uteblitt den mnd, eller har nivået med hcg ikke kommet opp enda. Jeg ville dratt til legen og tatt blodprøve på mandag hvis mens fortsatt uteblir. Det har jeg tenkt til og gjøre hvis min ikke kommer til neste fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå