Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Vil bare anbefale noe for dere !! Noe jeg ble anbefalt av homeopaten min; Efamol (kjent som nattlysolje) I Danmark blir den kalt baby-drug, for den er med på å "ordne" hormonene, samt at den gjør slimhinnen i livmoren tykkere, og dermed bedre/lettere for et egg å feste seg. Jeg er ikke gravid ennå (EL idag), så jeg vet ikke om den har funket på meg ang. graviditet..... ennå !! Jeg har bare gått på den 1 mnd, så d er jo litt kort tid. MEN jeg merker store forskjeller på meg selv; huden er blitt utrolig mye penere, mykere, klarere og strammere (ble mye verre første 2 ukene, men d er normalt). Dessuten har jeg en forferdelig "ruskete" mage, og den er oxo blitt helt fin. Etter 10 år med trøbbel !!! Jeg er definitivt kjempefornøyd med kapslene (tar 3 for dag), og håper de funker på andre områder oxo... ) Lykke til, folkens !!
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 vor har du kjøpt dette da?
Musemor med tre søte små Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Hvor får du kjøpt dem, og hva koster de?
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Selges i helsekost-butikker. Sikkert på nett oxo. Tror de kostet 329 kr, verdt hvert eneste øre... )
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Her var et sted der den var rimeligere, og gratis frakt ) http://www.caredirect.no/efamol-efamol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå