kremtkremt Skrevet 23. oktober 2009 #1 Del Skrevet 23. oktober 2009 hei får begynne med å fortelle litt om meg. For 6 år og 9mnd siden tok jeg en test som viste positiv. Jeg var vettskremt siden jeg var alene. Men jeg viste med en gang at jeg ikke klarte å ta abort. noe jeg ikke angrer på, for nå har jeg en skjønn datter på 6år:) som jeg forguder.. Har blitt gravid en gang etter det, men fikk ikke samme følelsen og klarte ikke å se for meg og få barn med han jeg var sammen med da. så jeg gjor det slutt og tok abort. Men nå er jeg gravid igjen. Kom som et sjokk og var vettskremt, men tanken på abort klarer jeg ikke. bf prøver å tvinge meg til abort. Har gitt han valget. kommer aldri til å tvinge på han barnet. så nå sitter jeg igrunnen å er vettskremt. for er ikke lett å være alenemamma å jeg kan ikke tro det er noe enklere med 2 :s så nå sitter jeg her å tenker på alt bf skrev til meg for å prøve å tvinge meg til å ta abort og om jeg virkelig klarer dette. men jeg har venner og familie som støtter meg uansett å det er jeg virkelig glad for. men sitter i tillegg og syns synd på bf som må leve med et valg jeg tok og ikke han. Jeg vet at jeg vil beholde og at jeg ikke klarer å ta abort, men hode mitt klarer ikke å la vær å tenke. blir jo helt surrete i hode. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140862367-m%C3%A5tte-bare-lufte-tankene-mine/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå