peggy08 Skrevet 26. oktober 2009 #26 Skrevet 26. oktober 2009 a) Johanne Andrea c) Kristian d) Mathea e) Ada f) Wilhelm til gutt, eller Wilhelmina til jente? ingen g) Herman h) August
Eva_81 Skrevet 26. oktober 2009 #27 Skrevet 26. oktober 2009 a) Johanne Andrea c) Kristian d) Mathea e) Ada f) Wilhelm g) Herman h) August
Ouagadougou Skrevet 26. oktober 2009 #28 Skrevet 26. oktober 2009 a) Johanne (liker godt, misliker egentlig Johannes) Andrea (liker godt, ikke noe glad i Andreas) c) Kristiane d) Ingen e) Begge f) Wilholmina g) Herman h) August
♥ Herligheten ♥ Skrevet 28. oktober 2009 #29 Skrevet 28. oktober 2009 Johanne Andrea Kristiane Mathea Wilhelm Hermine Augusta
Frøken Løken Skrevet 30. oktober 2009 #30 Skrevet 30. oktober 2009 A) Johanne Andreas C)Kristian D) Mathea E)Ingen F)ingen G)Usikker. Muligens Hermine, på tross av sterke harry potter vibbar H) August
tvillingj-83 Skrevet 30. oktober 2009 #31 Skrevet 30. oktober 2009 a) johanne (johanna enda finere!) andreas... andrea ok.. gir meg ikke så mye mersmak.... c) kristian - veldig tradisjonelt og fint navn. kristiane liker jeg ikke (grunet personlige assosiasjoner) da liker jeg heller kristine best... d) mathea e) adam - nydelig:) f) sorry - liker ingen av de... wilhelmina blir for langt, wilhelm er en smule gammeldags... da måtte jeg velge william... hehe g) hermine f) augusta min smak i allefalll... vet ikke om det hjelper deg noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå