Gå til innhold

Prøving og svineinfluensavaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan svare, hva gjør dere nå med prøvingen og svineinfluensavaksinen?? er der farlig å ta vaksinen nå mens man prøver, og blir- eller nettopp har blitt gravid?? jeg har EL nå, og kan få ta vaksinen på jobben neste uke.. Lurer på hva jeg skal gjøre????

Hvet jo at gravide blir anbefalt å ta vaksinen og er blant de første i køen, men det er jo de i 2. og 3. semester...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar vaksinen så fort jeg får sjansen. Jeg har lest masse om vaksinen generelt, og om det som står om vaksinering av gravide på www.pandemi.no, og vil anbefale deg å lese der. Akkurat nå er ihvertfall jeg mye mere bekymret for virkningen av den slimløsende forkjølelsesmedisinen jeg tar enn for svineinfluensavaksinen på min evt graviditet.

I morgen er nok tanta på besøk, så da slipper jeg den bekymringen også :)

Natta!!

Skrevet

tusen takk for svar!! håper tanta ikke kommer for deg, dersom det er sjangs denne måneden..

god helg!

Skrevet

For meg klaffer det slik at jeg får vaksinen samme uke som IKM, så da föler jeg meg trygg på å ta den om det viser seg at jeg ikk er gravid.

Hvis du får tilbud om å ta den mens du venter på IKM ville jeg forhört meg med legen om det er lurt å gjöre det. Hvis du har muligheten til å vente med å ta den til etterat evnt. mensen har kommet, er sikkert det det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...