Thea2005 Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jentenavn: Rikke Elise (for mange e`er?) Selma Elise Guttenavn: Rasmus Julian Kunne trengt et dobbeltnavn på guttenavnene også...noen forslag?Men helst ikke Olai for det er jeg ikke så veldig glad i.. Takk for hjelpen!=)
Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Skrevet 23. oktober 2009 Elise - kjempefint Selma - pent Rikke - søtt Julian av guttenavna om jeg måte velge, men likte ingen egentlig
Mai♥ April♥ Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Rikke Elise blir for mange e'er syns jeg. Selma Elise er fint:-) Syns vel Julian er finest av guttenavnene.
pyddi Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Rasmus bør du styre unna i Norge,, dårlige asosisasjoner (rass + mus, sorry men mobbenavn) De andre var veldig fine
(Oktober) Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg synes Rasmus er kult jeg.. Og Julian er fint. Liker også de tre jentenavnene dine. Selma Elise klang best, men kanskje jeg synes Rikke er tøffest:) Rikke er fint sammen med Sofie.
Castho Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg liker Selma og Elise men Rikke synes jeg ikke noe om. Hvis du har en Thea fra før synes jeg Selma passer godt. Selma Elise var pent sammen. Julian er feminint og ikke så pent men Rasmus er stilig og stødig. Rasmus Elias er kult.
mamma til fire små Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Selma Elise var veldig fint, og passer godt tilThea. Liker Julian, ikke Rasmus. Ikke så glad i Rikke heller, og det i kombinasjon med Elise ble ikke noe bra. Liker du ikke Nikolai heller? Julian Nikolai kunne vært veldig fint. Syns ikke det gjorde noe at det ene slutter på n og det andre begynner på n i dette tilfellet. Er vanligvis ikke så glad i det.
Miranda C Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Selma Elise var penest. Julian passer best til Thea. Rasmus er kult i Danmark, men ikke her. Julian Nikolai var kjempefint, eller Julian Elias
M ♥ ♂-2010 Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Selma Elise var koselig. Rikke Elise blir for mye E ja, fort gjort å bli Rikkelise. Synes Rasmus er kult jeg, kjenner et par stykker som heter det, og de har aldri vært utsatt for mobbing pga navnet. Julian er også fint, men veldig feminint. Rasmus Oliver
Azora Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Selma Elise likte jeg best. Rasmus er stilig. Rasmus Severin Rasmus Theodor Rasmus Johan Rasmus Fredrik
prebs Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Rikke og Selma er stilige navn:) Jeg liker også Elise, men synes Rikke Elise ble litt tungt. Da passer Selma Elise bedre. Rasmus foretrekker jeg av guttenavnene. Rasmus Oskar Rasmus Christian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå