Gå til innhold

Dere som velger å kjøpe slike dresser som man kan ta ut foret på.....

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hvorfor foreldre kjøper sånne drittdresser til ungene sine. I barnehagen til barna mine er det masse unger som har altfor stiv og klumpete dress. Noen har til og med parkdressen opp til knæra...altfor liten. Skulle likt å sett foreldrene gått med disse beverdressene..herreguud det er så ille at jeg synes synd på ungene. Ærlig talt det koster 500kr for en pent brukt Reima dress på www.finn.no, det er søren meg ikke dyrt. Har dere ikke råd til det, burde dere skaffe dere en annen jobb. Vinterklær er noe av det viktigeste ungene har.

Fortsetter under...

jeg er enig i at vinterklær er veldig viktig for barn. Uteklær generelt er viktig.

Men jeg er ikke så fokusert på at det må være reima osv. f.eks så er reflex dressene også gode. og dem er ikke så dyre...

kjenner også igjen det med dresser til leggen.og dresser som er for kort i ryggen.. dvs når de bøyr seg kommer dressen i rumpen...

Foreldrene får komme med de klærne de vil barna skal gå i, så kler jeg på dem etter beste evne...

HI

Så snill du er, HI.

Og jeg ser ikke noe galt i at du har tipset noen tusen DiBere om at dress med avtagbart fôr ikke er så genialt som markedsføringen gir inntrykk av.

Folk får velge som de vil, men nå har de hørt både fra oss som sliter med slike dresser i bhg, OG fra produsenten som gjerne vil selge slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...