Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Spør jeg han vet han ikke sikkert selv en gang.Så jeg stesser fælt å kommer med noen ideer men det er liksom mine ideer å er det så riktigt da?Tenker på feks en snopeskål med bilde av barna på å meg ilag eller noe annet med bilde av oss på,det er jo spesielt,men det jeg tenkte å gjøre er som jeg har gjort før,lage en laaang laaang liste åsså skal han krysse av for hva han vil ha å det han ikke vil ha krysser han ikke på....det er min eneste idee om dere menn ikke har en genial gaveide til meg da så jeg slipper å lage en sånn liste. Å finne gave til meg er det enkleste som fins for vist jeg hadde vært i en butikk hadde det vært hundrevis av ting jeg hadde ønsket meg.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Det han ønsker seg aller mest, er nok et fritak fra å måtte kjøpe gave til deg ved neste korsvei. Men dét tør han ikke si høyt.
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Er litt feil at jeg er her etter som jeg er dame, men du får heller tilgi meg Er nemlig ganske oppegående gavegiver Hehe... Hva interresserer han seg for da? Trener han? Opptatt av bil? Whisky? Ski? Med all respekt; snopeskål høres ikke bra ut... Til bestemor kanskje, men det er få menn som er sentimentale nok til å sette pris på det... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå