Gå til innhold

Mange her som prøver på nr 3??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal vi, men skal vente til ca desember. Skal ta denne vaksinen først iallefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håper på nr 3.. skal forte meg med denne vaksina først jeg også. er sikkert det beste

Skrevet

Vi prøver på nr 3 og kan ikke vente med å bli gravid ;) Tenker på denne vaksina jeg å...får ikke bestemt meg????

Lykke til :)

Skrevet

jaaaaaa!!! Vi prøver også på nr 3, men er inne i 5 pp nå og ikm om en uke.................

Skrevet

hei igjen, julespire =) Ja, her håper vi på nr 3 etterhvert... Post-vaksine, da...sukk

Skrevet

her og...

var 14 uker på veg trodde jeg, men fikk konstantert MA i går, så da er vi igang med prøving igjen om ikke så lenge...

blir da nr 3 for meg og førstemann for samboeren min.

håper det klaffer snart igjen :)

Skrevet

Vi er i gang med prøving på nummer tre :) Jente på 5 og gutt på 3 fra før, har lyst til å ha de litt tett, men nå har vi prøvd siden juni... Gikk lang tid med nr 1-så superraskt med nr 2, ser ut til at dette tar litt tid, igjen.. Men prøver å ikke stresse ;) Lykke til med koselig prøvetid, alle sammen!

Skrevet

ja,blir nr 3 for meg og nr 2 for sambo. er i 6 pp nå,men har vært mye sliten denne mnd,og dermed lite kos.tok svininfluensavaksina igår jeg,så det er liksågreit at det ikke har vært mye prøving denne mnd.

Skrevet

yepp vi er i gang med prøving av nummer 3:)

har en jente på 5 og en gutt på 2 år 5 mnd .ønsker oss så veldi ett tredje gull til:)

Tante rød er lit tpå tur for tiden,så fikk tips om å bruke el teste rog fik klaff positiv el 17 oktober:)så nå gjenstår det å se om ikm kommer i slutten av uken eller ikke.lykke til:)

Skrevet

Hei hei!

Prøver på nr 3 har, min 3je, og mannen min sin første :)

Har prøvd i 6 mnd, ikm om 7 dager :)

Spennende tid imøte :)

Skrevet

Heihei.

Prøver på nr 3, min 3je og mannen min sin første her også.

Vi har prøvd siden slutten av august ;-) ikm 8-10 nov.

Skrevet

Hei Hei! Vi har også bestemt oss for å gå for nr.3. Foreløpig er vi bare inne i 1 pp, og jeg tror til og med vi bomma på eggløsningsdagen, så da er det vel ikke så store sjanser for at det blir klaff, men en vet jo aldri :-) Vi har to barn på 4 og snart 2 år fra før.Har i tillegg en EXU (svangerskap utenfor livmoren) bak meg. Jeg har blitt raskt gravid alle gangene (dvs: 1-3 pp).

Skrevet

Jepp:-) gleder meg til å begynne å prøve på nr. 3...

Skrevet

Jepp vi prøver på nr 3:)

Har en på 5 år og en på 3 år:)

Skrevet

Hei! Jeg har IKM mandag i uke 46. Hvordan ligger dere an?

Skrevet

jeg og samboer har bestemt oss at vi starter fra sommeren,på nr3.

jeg har en på 5 og vi har en på 1,5 sammen.

moro at det er så mange av oss

Skrevet

Hei igjen! Det går fort mot sommeren. Jeg skjønner at dere venter enda litt, siden sistemann er så liten ennå :-) Yngstejenta vår er 22 mnd., og for å unngå at det blir veldig stort sprang ned til evt. nestemann, så må vi begynne å prøve nå. Er innstilt på at det kan ta sin tid - er ennå i første pp. Men blir fort utålmodig, så en skal ikke se bort fra at jeg begynner med temp.målinger og EL-tester etter hvert... :-)

Skrevet

Vi skal prøve på nr 3, bare jeg får tatt denne vaksinen, vi har prøvd en stund, men ikke veldig aktiv. Har en på 5 år som det tok over året å bli på vei med, og lillegull er snart ett år og henne tok det over 3 år i få i magen. vi vil ha to tette så vi har ikke brukt prevensjon siden lillemor ble født, så tror nok dette vil ta sin tid også.....:-/

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

her prøver vi på nummer 3:) men stopper opp litt i prøvinga, da eg vil ta vaksina først:)

trur det er mangen som venter nå for å ta vaksina først..de som føder om 9 mnd kan vel ha 2-3 jordmødre til å hjelpe seg om de vil:) trur det er få som føder da....

vi har en på på 2år og en på 1år:) så vi håper på 3 tette:) fikk mensen tilbake for 4 mnd siden så vi har ikke prøvd så lenge,men eg er utolmodig,endelig kom mensen etter 10 mnd og så når vi endelig er komt i gang må vi vente enda litt til.... håper på å ta en positiv test på julafta:)

noensom vet hvor lenge en skal vente med å bli gravid etter en har tatt vaksina?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...