CMH Skrevet 23. oktober 2009 #1 Skrevet 23. oktober 2009 Jenta er 9 mnd idag og idag gjorde hun ; - Krabbet 4-5 skritt på alle fire.. Tror hun sliter med krabbing pga glatt underlag. - Satt seg opp på knærne og nesten reiste seg opp mot meg når jeg satt på gulvet. - Løftet seg opp med hele kroppen når hun satt ved siden av lekekassen som hun holdt henderne på. ( Mens jeg holdt lekekassen nede såklart) Flinka min ) Sikkert mange babyer som har lært seg alt dette myyye tidligere, men er så artig når de lærer nye ting
Itsrejk Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Så artig! Det er kjempegøy når de lærer noe nytt, og det er jo ikke mindre gøy fordi man har hørt om andre som har lært det tidligere? Nei, like morsomt er det for oss mødre når knøttet vårt lærer noe nytt, uansett hva andres unger driver med. Småtten min er jo også ni mnd, og det er en utrolig artig periode nå, synes jeg. Nå vet jeg jo at jeg har sagt det om hver eneste periode i åtteåringens liv da...hehe...for det _er_ faktisk mye moro hele veien - men det skjer så mye nå dette halvåret ift å begynne å oppdage verden. Komme seg fremover, krabbe på alle fire, sitte, reise seg på knærne, reise seg, åpne opp skuffer osv...Kjempegøy!
CMH Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 Kjempeartig periode ja ! Merker jo at hun er blitt litt mer selvstendig og kan mer og mer. Litt rart at småtassene bare har 3 mnd igjen til 1- årsdagen, synes tida går så vanvittig fort.. ;p
Itsrejk Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, tida går fort... Det er jo en klisje, men en veldig sann en. Jeg har jo en skolegutt i tillegg til småtten, og jeg kan love at tida kommer til å fortsette å fyke avgårde. Gjelder bare å henge med i svingene, og nyte hverdagene - selv om de kan være slitsomme innimellom. Det er de som er livet. (Ojda....der ble Itsrejk nesten sentimentallykkelig på morgenkvisten... En av søvnløshetens mange konsekvenser.)
CMH Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Ja de er virkelig livet altså Nå istad reiste hun seg opp ordentlig på skjelvende ben, så nå må hun passes på! Reiste seg opp på oppvaskmaskinen til hun sto på begge beina, måtte holde henne litt da så hun ikke falt Når de plutselig kan ting, går det så utrolig fort..
Itsrejk Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Hehe...turboutvikling på henne nå om dagen da! Småtten min reiser seg også. Noen uker siden første gang, men det er først nå de siste dagene at det har tatt av skikkelig. Nå reiser han seg overalt, og ja - det har blitt adskillig travlere...hehe... Plutselig når han jo alt som står på stuebordet. Slutt på drueskål og stearinlys på bordet for ei stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå