Gå til innhold

Mitt beste barnevogn tips til alle førstefødte

Anbefalte innlegg

Kjøp en vogn brukt til den første tiden. De fleste bruker bagvognen mellom 4 og 6 mnd (noen opp til 8). Dersom du kjøper en brukt vogn til denne tiden bruker du mindre penger og det er først når en tar ibruk vognen man ser hva man ønsker, har behov for og ikke egentlig trenger likevel. Mange ønsker en større bagvogn i starten, men blir lei av å drasse rundt på denne ganske raskt og kjøper likevel en ny. Det er utrolig mye vogner på finn til rimelige summer som også er fine og lite brukt. Se ann behovet ditt og kjøp drømmevogna som sportsvogn etterpå.

Fortsetter under...

Veldig bra tips! Men spørs om så mange vil følge det siden det er mange vogngale vordende mammaer der ute.. Jeg var en av dem!

Jeg fant fort ut hvilken vogn jeg ønsket meg og kjøpte den. Men etter at poden vokste ut av bagen etter 4 mnd og jeg ikke er helt fornøyd med sportsdelen, har jeg endt med å kjøpe en brukt vogn med større bag som senere kan brukes som barnehagevogn. Denne siste vogna er den typen jeg var heeelt sikker på at jeg IKKE ville ha før poden ble født.

Den vognen jeg egentlig ønsker meg nå er helt ny og fantes ikke på markedet da jeg gikk gravid. Men blir nok ingen ny vogn denne gangen. Kanskje med nestemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...